728 x 90

اعمال وحشیانه و شکنجه زندانیان در زندان مرکزی کرج

زندان مرکزی کرج
زندان مرکزی کرج

روز چهارشنبه ۳۰مهرماه۹۹، حکم ضدانسانی شلاق بر ۴زندانی در بند ۷زندان مرکزی کرج اجرا شد. این حکم در محوطه زندان و در حضور دیگر زندانیان به اجرا درآمد.

هر ۴زندانی زیر ۳۰سال سن داشتند. اسامی دو تن از زندانیان بهروز مومنی جو و محسن ترکاشوند است. هر دو زندانی به اتهام سرقت به زندان و شلاق محکوم شده‌اند.از اتهام دو زندانی دیگر اطلاعی در دست نیست.

اجرای احکام شلاق به اتهام سرقت در شرایطی انجام می‌شود که مردم ایران در فقر شدید اقتصادی به‌سر می‌برند و تقریباً یک چهارم جوانان ایران بیکار هستند و پاسداران و سران حکومتی ثروتها و اموال ملت را چپاول کرده و به غارت می‌برند.

انجام اعمال خشن و وحشیانه جهت آزار زندانیان در زندان مرکزی کرج به‌طور مستمر جریان دارد. یکی از کسانی که پس از انتصاب در سمت رئیس بند در شکنجه و آزار زندانیان دست دارد فردی به نام کولیوند است. در تیرماه۹۹، کولیوند که رئیس بند۷ بود، دستور داد که موهای دو تن از زندانیان قدیمی را که بیش از ۶سال سابقه زندان داشتند از ته بزنند و آنها در وسط راهرو بند روی زمین خوابانده و شلاق زدند.

به گفته یک منبع مطلع به دستور مسئولان بند در مواردی برای تنبیه زندانیان روی آنها آب ریخته و آن‌قدر با شوکر و شلاق می‌زنند تا زندانی به‌حالت اغما برود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80bea46a-fd85-4ae2-8477-bafb607315e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات