728 x 90

ابوترابی: مگر می‌شود خبر به این مهمی را بعد از ۷ساعت تکذیبیه صادر کنند، پشت‌پرده مسائل سیاسی هست

ابوترابی عضو مجلس ارتجاع
ابوترابی عضو مجلس ارتجاع

با اوجگیری جنگ گرگها بر سر قدرت و ثروت در رأس رژیم بحرانزده آخوندها و پس از اعلام نامه آخوند جلاد ابراهیم رئیسی و پاسدار قالیباف به خامنه‌ای در مخالفت با طرح فروش اوراق نفت، آخوند رئیسی منکر ارسال این نامه شد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز ۲۶مرداد ۹۹ نوشت: در پی انتشار خبری از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ارسال نامه‌یی از سوی رؤسای قوه قضاییه و قوه مقننه با موضوع فروش اوراق سلف نفتی محضر رهبر انقلاب اسلامی، مرکز رسانه قوه قضاییه این خبر را تکذیب می‌کند. هیچ نامه‌یی چه از ناحیه رئیس قوه قضاییه و چه نامه مشترک با رئیس مجلس شورای اسلامی محضر رهبر انقلاب اسلامی در این مورد ارسال نشده است.

از سوی دیگر، ابوترابی عضو مجلس رژیم که روز یکشنبه از ارسال نامه آخوند رئیسی و پاسدار قالیباف به خامنه‌ای درباره فروش اوراق نفتی در بورس، خبر داده بود، پس از تکذیب رئیسی به صحنه آمد و بر صحت ادعای خود در ارسال نامه رؤسای دو قوه رژیم تأکید کرد و گفت:

ابوترابی، عضو مجلس ارتجاع ۲۷مرداد ۹۹:

«یک منبع موثق هم این اطلاع را به من داده بود من هم خبر رسانی کردم و قرائن و دلایل هم حکایت از آن دارد و هنوز هم بر موضع خودم هستم علتش هم آن است که من صبح خبر را ساعت ۱۱».

خبرنگار: «من ‌نمی‌دانم یعنی شما چه جوری می‌خواهید بگویید قوه قضاییه بخواهید بگویید قوه قضاییه الآن این خبر را به اشتباه تکذیب کرده؟».

ابوترابی: «اجازه بدهید من کلامم منعقد بشود بالاخره من قرائن و دلایلم را باید بیاورم شما در صحبت من نپرید! قرائن و دلایل من همین است من صبح خبر را ساعت ۱۱ اعلام کردم عصری تازه تکذیبیه صادر شد، مگر می‌شود خبر به این مهمی را بعد از ۷ساعت تکذیبیه صادر کنند، پشت‌پرده مسائل سیاسی هست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd4a4913-4bc3-46d3-9fb3-85a49beae13e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات