728 x 90

ابوترابی خطاب به روحانی: شما در زمان انتخابات با تطهیر مجاهدین که ۱۲ هزار نفر را ترور کرده‌اند جای شهید و جلاد را عوض کردید

ابوترابی عضو مجلس ارتجاع
ابوترابی عضو مجلس ارتجاع

ابوترابی، عضو مجلس ارتجاع در جلسه روز چهارشنبه ۱بهمن ۹۹ با حمله به آخوند روحانی گفت: شما در زمان انتخابات با تطهیر مجاهدین که ۱۲ هزار نفر را ترور کرده‌اند جای شهید و جلاد را عوض کردید.

ابوترابی، مجلس ارتجاع چهارشنبه ۱بهمن ۹۹:

«ما هم به‌لحاظ کدخدا بودن آمریکا برای شما، مثل آنها حتی اگر یک روز از رئیس‌جمهوری‌شان هم که شده ترامپ را استیضاح کردند، بد هم نیست که ما هم حتی اگر یک روز از ریاست‌جمهوری شما باقی مانده است، استیضاحتان کنیم، چرا که عملکرد شما مردم را از نظام، اسلام و روحانیت‌زده کرده است.

اما دلایلی که قوه قضاییه باید بعد از ریاست‌جمهوری شما ورود به پرونده‌های شما کند عبارتند از:

یک-آقای روحانی شما در زمان انتخابات دور دوم خود و جهت تبلیغات، افترا و نشر اکاذیب به تصمیم نظام داشتید، شما با تطهیر منافقینی که ۱۲هزار نفر را در کشور ترور کرده‌اند و منافقینی ... که هر روز با یک دشمنی همراه هستند به فرموده مقام معظم رهبری جای شهید و جلاد را عوض کردید، لذا تصمیم نظام که توسط خمینی به شعار انتخاباتی در مقابل یک کاندید تقلیل دادید و این مصداق بارز افترا و نشر اکاذیب به نظام است که دادستان کل کشور باید تشکیل پرونده دهد.

دو- آقای روحانی شما با برجام نافرجام بزرگترین ظلم را به نظام کردید،

سه-بحث دو تابعیتی بودن شما مطرح است، در مجلس دهم که هم‌سو با دولت شما بود تحقیق و تفحصی انجام شد که صراحتاً در این تحقیق و تفحص شما به داشتن تابعیت اسکاتلند یا به بیان دیگری بریتانیا کبیر (متهم) شدید، از قوه قضاییه می‌خواهیم این پرونده را جهت تنویر افکار عمومی خارج از نوبت رسیدگی و اعلام کند.

به دستور شما ۳۰میلیارد دلار ارز مداخله‌ای و ۳۰میلیارد ارز یارانه‌ای برای سوبسید سفرهای خارجی یا اجناس دادید که معلوم نیست و فساد گسترده‌یی در این خصوص به‌وجود آمد شما برای مردم ایران، رئیس‌جمهور نبودید بلکه سبک پادشاهان کشورهای حوزه خلیج‌فارس را می‌خواستید (احسنت) که کشور را اداره کنید یعنی مدیریت کاخ نشینی از راه دور، وزرا و رؤسای قوای و معاونین اول شما بین مردم هستند ولی شما کرونا را بهانه کردید البته شما را باید به‌عنوان مبدع و پدر علم سرشماری از داخل خودرو دانست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a04a3095-532a-4590-b9d5-41be286606ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات