728 x 90

ابوالمشاغل یا مارمولکی به نام علی‌اکبر ولایتی

علی اکبر ولایتی و ۳۸ شغل
علی اکبر ولایتی و ۳۸ شغل

وقتی می‌گوییم فلانی "چراغ خاموش" کار می‌کند، یعنی بی‌آن که توجهی را به خود جلب کرده باشد، کارش را پیش می‌برد. گاهی اوقات بر اثر توجه به رویدادهای گوناگون، بعضی از عوامل بنیادین همین رویدادها از نظر دور می‌مانند. می‌گویند به آن دست شعبده‌باز که او آن را تکان می‌دهد توجه نکنید، بلکه به آن دستش دقت کنید که ظاهراً حرکت چندانی ندارد. در میان ظلمه‌ٔ حاکم بر ایران هستند افرادی که دقیقاً همین مشی را اتخاذ کرده‌اند و با استفاده از توجه افکار به سر و صدایی که دیگر عوامل، تولید می‌کنند آنها در سکوتی ساحرانه مشغول توطئه‌چینی برای ادامه‌ٔ سلطه‌ٔ خود بر مردم و کشور هستند. یکی از این مارمولک‌های سیّاس، علی‌اکبر ولایتی است که در عین داشتن مناصب گوناگون در جمع تبهکاران حاکم، آن‌چنان خبری از وی منتشر نمی‌شود و به‌معنی کلمه، چراغ خاموش کار می‌کند.

 

شدت مقام دوستی و عطش قدرت وی تا حدی است که حتی در میان خود آدمخواران رژیم آخوندی، به ابوالمشاغل شهره شده است. اهمیت توجه به این موجود آب زیر کاه در این نکته است که ابوالمشاغل رژیم آخوندی، وزیر خارجه‌ٔ مادام العمر علی خامنه‌ای هم هست.

خامنه‌ای در واکنش به مصاحبه‌یی که از ظریف ماله‌کش به رسانه‌های خارج از کشور درز کرد، رسماً اعلام کرد که تعیین سیاست خارجی رژیم ربطی به وزارت‌خارجه ندارد و به‌قول خودش در سطوح بالادستی تعیین می‌شود، یعنی خودش و پامنقلی‌هایش. این‌که مزدور معدوم قاسم سلیمانی و گروه شیطانی سپاه قدس در تعیین سیاست خارجی رژیم دخیل بوده‌اند را هم ظریف و هم صالحی اعتراف کردند، اما این همه‌ٔ ماجرا نیست. یکی از مهم‌ترین مهره‌های خامنه‌ای در سیاست خارجی که در این زمینه دارای عنوان رسمی هم هست، همین مارمولک سیاسی، علی‌اکبر ولایتی است؛ مشاور خامنه‌ای در امور بین‌الملل یعنی به عبارتی وزیر خارجه‌ٔ بیت‌العنکبوت ولی‌فقیه.

 

‌همه می‌دانیم که سیاست‌های ابلهانه‌ٔ خامنه‌ای و حلقه‌ٔ معتمدین اطراف وی کشور را به چه شرایط وحشتناکی کشانده است؛ از تحریم‌های کمرشکن و خطر جنگ گرفته تا امتیازات ذلیلانه به چین و روسیه. یکی از عوامل اصلی همه‌ٔ این بدبختی‌ها که به‌نحو موذیانه‌ای از توجهات دور می‌ماند ولایتی است. هنگامی که سلیمانی معدوم بشار اسد را برای عرض چاکری به نزد خامنه‌ای آورد، ولایتی در جلسه حاضر بود ولی ظریف که عنوان وزیر خارجه را یدک می‌کشید اصلاً از آمدن بشار اسد مطلع نبود.

ولایتی، این کارشناسِ همه چیز، که حوزه‌ٔ ادبیات را هم ملوث نموده و در یک برنامه‌ٔ تلویزیونی نتوانست حتی یک بیت از حافظ را بی‌غلط بخواند، با وقاحتی خمینی‌گونه به مردم توصیه نمود که مانند تروریست‌های حوثی یمنی لنگ ببندند و نان خشک بخورند. این در حالی است که ملاحظه‌ٔ لیست بلندبالای فساد مالی و بخور بخور خود و آشغال‌زاده‌هایش، فقط نیاز به یک جستجوی اینترنتی ساده دارد.

بیت العنکبوت ولایت فقیه پر است از این حشرات موذی که با استفاده از سرگرم کردن مردم به بحرانهای مختلف و زدن دود استتار، خود به چپاول دارایی‌های ملت و فروختن کشور به بیگانگان مشغولند. باشد که شورشگران آنان را از میهن بزدایند.

 

م. تهران

مسئولیت محتوای مطالب وارده برعهده نویسنده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23883fe0-26af-4781-8b9b-4a45043b0cfe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات