728 x 90

ابراز وحشت آخوند ابراهیم رئیسی: خط قرمز ما اغتشاش و به هم ریختن کشور است

جلسه شورای عالی قضاییه رژیم آخوندی
جلسه شورای عالی قضاییه رژیم آخوندی

رئیس جنایتکار قضاییه رژیم روز دوشنبه ۳۰تیرماه در وحشت از اعتراضات مردمی در جلسه شورای عالی قضاییه آخوندی گفت: رأی اخیر دیوانعالی کشور مبنی بر باز پس‌گیری منابع طبیعی تصاحب شده در گلستان توسط دادگستری در سه دهه قبل، این پیام را دارد که در حفظ حقوق عامه خط قرمز نداریم.
آخوند رئیسی افزود: نهادها، دستگاه‌ها، تعاونیها و اشخاص دیگر هم بدانند در این دوره به هیچ فرد یا نهادی اجازه داده نخواهد شد که به سرمایه‌های ملی تجاوز کنند و تضییع حقوق عامه از هیچکس پذیرفته نیست.
وی در توجیه احکام جنایتکارانه این قوه گفت: بنای دستگاه قضایی بر صدور رأی بر مبنای شرع و قانون است. بین اعتراض و اغتشاش فرق قائلیم و اعتراض را باید شنید اما خط قرمز ما اغتشاش و ناامنی و به هم ریختن کشور است.
رئیسی از اعتراضات مردمی با عنوان جرایم خشن نام برد و افزود: همکاران قضایی در سراسر کشور نسبت به جرایم خشن حساس باشند و با برخورد قاطع نگذارند افراد شرور و متجاسر به قانون، میدان پیدا کنند.

شایان ذکر است که گسترش فقر و شیوع گسترده کرونا، همزمان با افزایش نارضایتی‌ها سران رژیم را به وحشت انداخته است. به‌ویژه پس از قیام جوانان دلاور بهبهان سران رژیم شروع به خط و نشان کشیدن علیه جوانان قیام‌آفرین کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98cda95e-3029-4e23-82fc-783078c03629"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات