728 x 90

ابراز تمایل رژیم آخوندی به ادامه روند مذاکرات

مذاکرات برجام در وین
مذاکرات برجام در وین

جلال‌زاده رئیس کمیسیون مجلس ارتجاع پیرامون ادامه روند مذاکرات در دولت آخوند رئیسی گفت: همان‌طور که رئیس‌جمهور در زمان انتخابات و در برنامه خود به مجلس مطرح کرد، دولت به‌دنبال برقراری یک سیاست خارجی متوازن و متعادل با اولویت ارتباط با کشورهای همسایه و آسیا است. البته تعیین‌تکلیف مذاکرات موضوع مهمی بوده که از دولت قبل به دولت رئیسی به ارث رسیده است و مذاکرات وین قطعاً باید به سرانجام برسد... .


وی افزود: اعتقاد بنده قبل از گروه مذاکره‌کننده، تعیین جایگاه مذاکرات اهمیت دارد؛ به این معنا که باید ببینیم آیا وزارت امور خارجه مذاکرات را دنبال خواهد کرد یا شورای عالی امنیت ملی... .
وی با زدن زیراب عراقچی و تیم مذاکره‌کننده قبلی گفت: عراقچی و دیگر گروه مذاکره‌کننده ما در ۶دوره مذاکرات وین رفتند و به تعبیر خودشان به ۹۰درصد آنچه می‌خواستیم رسیدند که به‌نظر ما مذاکرات وین دستاورد ویژه‌یی برای جمهوری اسلامی نداشته است... .

کوثری از باند غالب نیز ابلهانه با بیان این‌که ما دنبال سلاح هسته‌یی نیستیم گفت: «ما از قبل اعلام رسمی کردیم که برنامه هسته‌ای‌مان صلح‌آمیز است، به هیچ‌وجه بمب اتم را هم قبول نداریم و به سمت آن هم نخواهیم رفت. ما زیر بارِ حرف زور نخواهیم رفت اما این‌که بحث منطقی در مذاکره مطرح شود هیچ اِبایی نداریم و می‌توانیم در این جهت، مذاکره هم انجام دهیم (روزنامه ستاره صبح ۸شهریور).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/331445f8-e5a1-4482-9f73-76a629e0f3d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات