728 x 90

ائتلاف ملی سوریه اقدامات سرکوبگرانه رژیم آخوند علیه قیام مردم ایران را محکوم کرد

هیثم رحمه دبیرکل ائتلاف ملی سوریه
هیثم رحمه دبیرکل ائتلاف ملی سوریه

هیثم رحمه، دبیرکل ائتلاف ملی سوریه، ادامه تظاهرات و اعتراضات در شمار زیادی از شهرهای ایران علیه رژیم آخوندها را روزنه امیدی برای خلاصی از دست رژیم و پروژه خرابکارانه آن در منطقه دانست. وی اشاره کرد که وقایع احتمالاً با ادامه اقدامات رژیم ایران در سرکوب و دستگیری تشدید خواهند شد.

سایت ائتلاف اپوزیسیون ملی سوریه به تاریخ ۸خرداد نوشت: هیثم رحمه خشونت، سرکوب و بازداشت انجام شده توسط رژیم ایران در مواجهه با خیزش مردمی در ایران با هدف خاموش کردن صدای آزادی و ارعاب آن، در اقداماتی مشابه جنایات رژیم اسد علیه مردم سوریه که رژیم آخوندی حامی و شریک آن است را محکوم کرد.

رحمه از کشورهای منطقه و جامعه جهانی خواست از این قیام و مطالبات مردم ایران برای سرنگونی این رژیم و ایجاد تحول دمکراتیک در کشور حمایت کنند.

دبیرکل ائتلاف ملی سوریه هم‌چنین گفت: حمایت از مطالبات خیزش مردمی که هم‌اکنون در سراسر ایران در جریان است، وظیفه هر معتقد به حقیقت و عدالت و همه کسانی است که برای ارزش‌های آزادی و برابری مبارزه می‌کنند.

رحمه افزود: پیروزی مردم ایران در دستیابی به خواسته‌های خود و سرنگونی رژیم آخوندی، پیروزی همه مردم منطقه است که از تجاوزات رژیم ایران به سرزمین و بافت اجتماعی و فرهنگی خود رنج می‌برند و این پیروزی برای همه ارزشهای عدالت و آزادی در جهان است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dba0877b-a72f-47ae-9134-a1459ffd19c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات