728 x 90

ئی.یو.آبزرور: زمان آن است که اتحادیه اروپا حزب‌الله را به‌عنوان یک گروه تروریستی بشناسد

حزب‌الله لبنان یک نیروی ترور
حزب‌الله لبنان یک نیروی ترور


ئی.یو.آبزرور طی مقاله‌یی (۱۱شهریور۹۹) نوشت: «تجدید مأموریت یونیفیل یا نیروی حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان از ۲۸اوت یک فرصت فوری است تا میراث اروپا در این منطقه مورد باز بینی قرار گیرد و گامهایی برای تأمین امنیت واقعی برای لبنان برداشته شود. اما نه مأموریت یونیفیل و نه سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بهره‌برداری بدخواهانه حزب‌الله گروه تروریستی تحت حمایت ایران در لبنان همخوان نیست. بنا‌ به گزارش سرویسهای اطلاعاتی غرب رژیم ایران سالانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰میلیون دلار حزب‌الله را تأمین مالی می‌کند و این شبه‌نظامیان شیعی تاثیر مخرب بر لبنان داشته است».

این مقاله می‌افزاید: «حزب‌الله با وارد کردن سلاح ایران از سوریه و کندو تونل در مرز با اسراییل دستور کار مأموریت سازمان ملل را نقض کرده است».

حزب‌الله یک نیروی ترور

در این مقاله ضمن تأکید بر تروریستی خواندن این نیروی تروریستی آمده است: «گرچه اخیراً آلمان تمامیت حزب‌الله را ممنوع اعلام کرد اما موضع رسمی اتحادیه اروپا کماکان بر این فرضیه اشتباه سوار است که گویا بال سیاسی و نظامی حزب‌الله جدای از هم هستند تفکیکی مصنوعی که حتی خود حزب‌الله هم قبول ندارد. زمان آن است که اتحادیه اروپا حزب‌الله را به‌عنوان یک گروه ترور به‌رسمیت بشناسد تنها در این صورت است که نسل بعدی مردم لبنان از ثبات برخودار خواهند شد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/edcdea09-9ed4-4e0a-8e29-1c7d8e96268c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات