728 x 90

آه و فغان علم‌الهدی از کسادی نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد روز پنجشنبه ۲۳اردیبهشت با حمله به احمدی‌نژاد به آه و فغان از کسادی نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم پرداخت.
علم‌الهدی با اشاره به صحبت‌های احمدی‌نژاد پیرامون رد صلاحیتش گفت: «آقایی عربده می‌کشد و می‌گوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم. اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومید کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید».

احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین رژیم صبح روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت هنگام مراجعه به وزارت کشور و ثبت نام در نمایش انتخابات گفت: شرایط کشور بسیار حساس و دشوار است. فساد سازمان یافته، دروغ و اشرافیت مردم را از اصلاح امور ناامید کرده است.

احمدی‌نژاد گفت: رد صلاحت بشوم انتخابات را تحریم می‌کنم. در صورت ردصلاحیتم به هیچ کسی رأی نداده و از هیچ کسی حمایت نمی‌کنم.

همچنین احمدی‌نژاد با اخطار و خط و نشان کشیدن برای جریان حاکم گفت نظرم به طور قطعی این است که یا به صورت کاندیدا در انتخابات حضور خواهم داشت و یا در صورت رد صلاحیت، ضمن رای ندادن، از هیچ کس، حتی افرادی که سابقه دوستی یا همکاری نزدیک با بنده داشته اند، حمایت نخواهم کرد (تلگرام خبر فوری رژیم -۲۲ اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d6bfd8d-52cd-4d31-ae5e-61c0a207138c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات