728 x 90

آنتونی بلینکن: ما به کار ادامه می‌دهیم تا ببینیم آیا می‌توانیم به پایبندی متقابل با ایران در توافق برگردیم یا خیر

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا

رویترز نوشت: آنتونی بلینکن می‌گوید روسیه منفعت خود را در جلوگیری از ایران مجهز به سلاح هسته‌یی دارد.
رویترز روز ۱۷اسفند نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در جریان بازدید از استونی گفت که روسیه در جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌یی منفعت شخصی دارد.
بلینکن گفت: ما به کار ادامه می‌دهیم تا ببینیم آیا می‌توانیم به پایبندی متقابل با ایران در توافق برگردیم یا خیر. روسیه هم‌چنان درگیر این تلاش‌ها است و این کشور منافع خود را در حصول اطمینان از این‌که ایران قادر به دستیابی به سلاح هسته‌یی نباشد، دارد... . .

 

جن ساکی سخنگوی کاخ‌سفید روز دوشنبه ۱۶اسفند در کنفرانس خبری روزانه خود در پیوند با گفتگوهای وین گفت که «ما به پیشرفت زیادی که دست یافته‌ایم، ادامه می‌دهیم».

سخنگوی کاخ‌سفید با تأیید بروز دشواریهایی در گفت و گوها گفت که «بدیهی است که مسائل دشوارتر همیشه در انتهای فرآیند اتفاق می‌افتند و این همان‌جایی است که ما اینک در آن قرار داریم».

 

آسوشیتدپرس روز دوشنبه ۱۶اسفند نوشت: آنتونی بلینکن روز دوشنبه با وزیر خا رجه اسرائیل در لاتویا ... برای صحبت در مورد مناقشه و مذاکرات هسته‌ای در حال انجام با رژیم ایران در وین، ملاقات کرد.

در مورد رژیم ایران، لاپید به نگرانی‌های اسرائیل درباره مذاکرات هسته‌ای که احتمالاً در نقطه‌ای از راهگشائی قرار دارد اشاره کرد و گفت که اسرائیل با ایالات متحده در مورد توافق، اختلافات شناخته شده‌ای دارد، گرچه آنها در هدف نهایی یعنی جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای نظرگاه مشترکی دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6253963c-7f43-495d-8d6b-552bc3344fc4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات