728 x 90

آنتونی بلینکن: آنچه در ایران چشمگیر است شجاعت فوق‌العاده افراد بسیار جوان است که قیام کرده‌اند

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا

آنتونی بلینکن درباره قیام سراسری مردم ایران و شجاعت و بی‌باکی جوانان در مقابله به نیروهای سرکوبگر خامنه‌ای گفت: آنچه در ایران چشمگیر است شجاعت فوق‌العاده افراد بسیار جوان است که قیام کرده‌اند.

وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگویی درباره تحول و اهمیت فناوری، دیپلماسی و امنیت ملی با کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه سابق آمریکا که در دانشگاه استانفورد کالیفرنیا برگزار شد گفت:
آنچه ما شاهد هستیم واقعاً چشمگیر است و با شجاعت فوق‌العاده افراد بسیار جوان، به‌ویژه زنان و دخترانی که برای اساسی‌ترین حقوق شان، اساسی‌ترین آزادیهای خودشان، با پذیرش خطرات شخصی فوق‌العاده قیام کرده‌اند، شروع می‌شود... . . اما آنچه در مورد این اعتراضات قابل توجه است این است که یک حرکت ریشه‌دار است، حرکتی از پایین به بالا است. این بازتابی از ناامیدی و خشم عظیمی است که بسیاری در جامعه ایران نسبت به مسیر کشور و [سران رژیم] دارند و خواهان تغییر هستند... . ، ما می‌توانیم در کنار و در همبستگی با کسانی موضع‌گیری کنیم که صرفاً در تلاش برای دفاع از حقوق خود هستند. دوم، ما می‌توانیم عوامل مختلف در ایران را در نظر بگیریم که مردم را از این حقوق محروم می‌کنند و هر کاری که می‌توانیم برای مجازات آنها به‌خاطر اعمالشان انجام دهیم.(سایت وزارت خارجه آمریکا ۲۵مهرماه)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85f59bc0-3b0b-477b-9182-e7bec896e93f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات