728 x 90

آموزش برای نسل جوان (۲۶) - مسعود رجوی-۲۲ بهمن ۱۳۷۷

مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران
مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران

سپاه پاسداران ارتجاع

ابزار اصلی حفظ نظام ولایت‌فقیه

مسعود رجوی-۲۲ بهمن ۱۳۷۷

تا این رژیم هست هیچ چیز حل نخواهد شد.

نه شاه و نه خمینی، نه رفسنجانی و نه خاتمی و نه خامنه‌ای، هیچ‌یک، هیچ‌کدام نتوانستند و نخواهند توانست در الگوها و استراتژی‌های ارتجاعی و وابسته‌گرایانه، ایران را از مدار عقب‌ماندگی بیرون بکشند. به عکس بر عقب‌ماندگی می‌افزایند. چون که دقیقاً خودشان نخستین مسئولان فاجعه هستند.

در رژیم آخوندها و هر فرد و جریان و سیاستی که بخواهد آن را حفظ کند، هیچ راه‌حلی پیدا نمی‌شود. برای انبوه مصائب ملت ایران هیچ راه‌حلی متصور نیست.

تا این آخوندها بر‌سر کارند، کمترین و کمترین قدمی برای کم شدن از ابعاد چپاول و ابعاد ویرانگری و غارتگری برداشته نخواهد شد.

×××××

دشمن کیست؟ دشمن ملت ایران چه کسی بوده؟ حاکمیت آخوندی رژیم آخوندی. فرق نمی‌کند این یکی‌اش یا آن یکی‌اش چون که سگ زرد برادر شغال است. بحث هم بحث یک‌سال و دو سال و ده سال نیست.

اینها دشمن هستند. اینها مانع هستند. اینها سد تکامل جامعه ایران هستند. اینها غاصب حقوق مردم ایران هستند و در رأسش غصب حق حاکمیت مردم ایران. حاکمیت از آن خود مردم ایران است. خوب تا وقتی که ما دشمن‌مان برایمان حاکم است چطور می‌شود انتظار داشت دردهای ملتمان التیام پیدا کند. پیشرفت و توسعه اقتصادی آن هم توسعه پایدار متصور نیست. بدون برقراری آزادی، بدون حاکمیت مردمی، ‌بدون عدالت، بدون دستگاه سالم قضایی، غیرممکن است. این جاست که می‌رسیم به سرچشمه سیاسی مشکلات اقتصادی و اجتماعی.

×××××

همه می‌دانند که فجایع ناشی از حکومت آخوندی، از جمله فاجعه اقتصادی، قبل از هر چیز ناشی از سیاست ارتجاعی و ضدایرانی این رژیم است و بنابراین راه‌حلش هم از سرنگونی دشمن ضد‌بشری و استقرار تنها جایگزین دموکراتیک و میهنی می‌گذرد و این یک نبردی است ریشه‌دار که به‌نظر می‌رسد بعد از یک‌قرن، یک قرن بعد از انقلاب مشروطه داریم به‌مرحله نهایی و تعیین تکلیفش نزدیک می‌شویم.

واقعیت این است که این حرامیان ارتجاعی و استعماری یک‌قرن است که در وطن ما به کاروان انقلاب و رهایی می‌زنند، قیامها را بر‌ سر مردم و پیشتازان انقلاب ویران می‌کنند تا اصولاً فکر آزادی و استقلال را هم از سر نسل‌های بعدی خارج کنند.

×××××

تمرکز قدرت سیاسی و مذهبی و مشروعیت ناشی از یک انقلاب عظیم مردمی در خمینی، اضافه بر پشتوانه ارتجاعیش که به‌درازای تاریخ ایران و اسلام بود، آن چنان نیروی «مهیب‌» و مخربی ایجاد کرد که آخوندها نه‌تنها به‌سلطه ابد مدت بر مقدرات مردم ایران فکر می‌کردند، بلکه حتی خواب احیای امپراطوری و خلافت مذهبی را در سرتاسر دنیای اسلام را دیده بودند.

×××××

دیکتاتوری ولایت فقیه یک دیکتاتوری نظامی-‌پلیسی است. و این سپاه پاسداران ابزار حفظ نظام ولایت فقیه است که این رژیم عمدتاً به آن متکی است. پس سپاه پاسداران ارگان محوری اعمال قهر و سرکوب نظامی است. اما دینامیسم یعنی موتور محرک سپاه یعنی روح حاکم بر آن صدور ارتجاع و جنگ‌طلبی مبتنی بر نظریه ولایت جهانشمول است.

×××××

می‌دانیم که سپاه پاسداران در هیأت یک ارتشی با تسلیحات سنگین و دارای نیروی هوایی و دریایی و قدرت موشکی، در همان جریان جنگ ۸ساله شکل گرفت. و این هم که گفتم ابزار اصلی اعمال قهر نظامی و وسیله اصلی حفظ نظام ولایت فقیه است دلیلش روشن است چون که سپاه در هرکجا در تظاهرات مردم در خیزش شهرها، از مشهد تا قزوین و شیراز و اسلامشهر، همیشه حاضر به یراق است برای سرکوب و اصولاً از طریق قرارگاههای مختلف خودش کنترل شهرها را در اختیار دارد.

هم‌چنان‌که با برگزاری انواع و اقسام مانورهای شهری سعی در کنترل فضای اجتماعی می‌کند و این‌که نگذارد فضای باز سیاسی ایجاد شود و مهار از دست برود. پس سپاه ابزار اصلی اعمال قهر و سرکوب نظامی است.

۷۵درصد مانورهای سپاه هم، توسط سپاه شهری یعنی «نیروی مقاومت بسیج»، اساساً تحت عنوان «دفاع شهری» برای تمرین مقابله با ارتش آزادیبخش و سرکوب حرکتها و اعتراضات مردمی صورت می‌گیرد. وقتی که خمینی می‌گفت: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» منظورش همین نقش محوری سپاه پاسداران بود در حفظ نظام ولایت از جهات مختلف.

ضمناً سپاه از روز اول، تضمین ارتش در برابر هر گونه کودتای محتمل بوده است. بگذریم که دوایر سیاسی‌- عقیدتی در این سالیان همه تغییرات مطلوب خودشان را در ارتش تحت‌امر وارد کردند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

مسعود رجوی ۲۵مرداد ۱۳۹۹

 

# انحلال-سپاه- پاسداران

مسعود رجوی

۲۵ مرداد ۱۳۹۹

انحلال سپاه پاسداران و اختصاص دادن بودجه آن به مقابله با کرونا و بهداشت و درمان. اگر رژیم ولایت فقیه قصد سرکوب و جنگ‌افروزی و صدور ارتجاع و تروریسم ندارد یک ارتش برایش کافیست و نباید هزینه مضاعف سپاه را هم به مردم دردمند و محروم ایران تحمیل کند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سپاه خامنه‌ای

باید لیست‌گذاری و منحل

و در هم کوبیده شود

مسعود رجوی-۱۹ فروردین ۱۳۹۸

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تمام ارگانهای سرکوبگر به‌ویژه سپاه و اطلاعات رژیم

باید درهم کوبیده و منحل شوند

مسعود رجوی -۴ مهر ۱۴۰۱

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امپراطوری مالی سپاه پاسداران در ایران

معرفی کتاب در کنفرانس واشنگتن

اسفند ۱۳۹۵

روز چهارشنبه (۱۸ اسفند ۱۳۹۵) در یک کنفرانس افشاگرانه در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن، کتاب ایران: ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران معرفی شد و طی آن، نقش سپاه خامنه‌ای در گسترش تروریسم و تشدید دخالت‌های رژیم در منطقه و همزمان چنگ‌اندازی سپاه بر اقتصاد ایران تحت حاکمیت آخوندها برای تأمین هزینه‌های این فعالیت‌ها تشریح شد.

علیرضا جعفرزاده معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن با معرفی این کتاب از جمله تصریح کرد که خامنه‌ای از سال۲۰۰۵، تحت پوشش «خصوصی‌سازی»، اقتصاد ایران را غصب کرده و آن‌را به‌سمت سپاه سوق داد.

وی افزود: رژیم آخوندی سالانه بین ۱۵ تا ۲۰میلیارد دلار در سوریه خرج می‌کند... سپاه پاسداران، تمامی معیارهای یک سازمان تروریستی خارجی را دارد و لذا باید در لیست سیاه قرار گیرد.

×××××

در این کنفرانس طی یک جلسهٔ بحث و گفتگو با حضور شخصیت‌های سیاسی و کارشناسان آمریکایی، شرکت‌کنندگان ضمن بررسی نقش سپاه پاسداران به‌عنوان عامل اصلی سرکوب رژیم در داخل و صدور تروریسم به خارج، به لیست‌گذاری آن به‌عنوان یک سازمان تروریستی فراخوان دادند.

در این بحث که تحت مدیریت سفیر آدام ارلی سخنگوی پیشین وزارت‌خارجهٔ آمریکا برگزار می‌شد، شرکت‌کنندگان عبارت بودند از: بیل نیتزه (Bill Nitze) از مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی، اد استافورد (Ed Stafford) از مقام‌های پیشین وزارت‌خارجهٔ آمریکا، مایکل پریجنت (Pregent) از مؤسسهٔ هادسون و علیرضا جعفرزاده.

روزنامه واشنگتن تایمز یک گزارش جامع از این کنفرانس و معرفی کتاب ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران منتشر کرد که در بخشهایی از آن آمده است:

واشنگتن تایمز- ۹ مارس۲۰۱۷

کتاب «ایران: ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران» روز چهارشنبه توسط بزرگترین گروه مخالف جمهوری اسلامی یعنی شورای ملی مقاومت ایران رونمایی شد.

این تحقیق شامل دو قسمت است: قسمت اول، چپاول عظیم پول و شرکتها توسط خامنه‌ای و سپاه پاسداران که صادر‌کننده تروریسم و حافظ حکومت آخوندهاست. این کتاب می‌گوید «دستگاه خامنه‌ای همه چیز را به‌معنای واقعی در خود بلعیده است».

قسمت دوم، هشدار به غرب است. مبنی بر این‌که عواید حاصل از سرمایه‌گذاریهای دوران پسابرجام، و معامله اتمی که توسط دولت اوباما ساخته و پرداخته شد، در بخش خصوصی تزریق نمی‌شود بلکه منابع خامنه‌ای و سپاه پاسداران، را که ایالات متحده آنها را بزرگ‌ترین حامیان تروریسم در جهان می‌نامد، افزایش می‌دهد.

علیرضا جعفرزاده، معاون رئیس دفتر شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن می‌گوید: «این کتاب قصد دارد نشان دهد که در پشت داستان بانکهای رسمی و شرکت‌های به ظاهر بدون مشکل، شبکه‌ای از مؤسسات تحت کنترل خامنه‌ای و بازوی ایدئولوژیکش یعنی سپاه پاسداران خوابیده است».

خامنه‌ای مستغلات و امپراطوری شرکتهایش، از نفت و گاز گرفته تا نان و مرغ را در ”کمیته اجرای فرمان خمینی“ سرجمع کرده که رویترز در سال۲۰۱۳ تخمین زد سرمایه آن بالغ بر ۱۰۰میلیارد دلار می‌شود.

از سال۲۰۰۵ خامنه‌ای و سپاه اموال مصادره شده را به «تعاونی» هایی منتقل کردند که چیزی جز شرکتهای دولتی نیستند.

تعاونی سپاه به شکل بنیادی است که کارخانه‌های اتوموبیل سازی، بنگاههای عمرانی و دیگر منابع را کنترل می‌کند. سپاه پاسداران هم‌چنین سرمایه‌گذاری در بخش املاک را از طریق شبه‌نظامیان بسیج به کنترل خود درآورده است.

واشنگتن تایمز می‌افزاید:

در حقیقت، این کتاب می‌گوید «کنترل کمرشکن رژیم بر کل سیستم اقتصادی و رشد محیرالعقول قواعد و مقررات بسیار مخرب و مسدود کننده، جایی برای رقابت بازار آزاد در ایران باقی نمی‌گذارد.

مخالفان می‌گویند برجام رژیم ایران را جری‌تر کرده است. سرکوب و بدار آویختن چهره‌های اپوزیسیون افزایش یافته‌اند و ماجراجویی‌های این رژیم توسعه یافته است. ارتشی ۱۰۰هزار نفری از شبه‌نظامیان شیعی در عراق ساخته است که برای هم‌سو نگه‌داشتن حکومت عراق با اولویت‌های حکومت ایران از آن استفاده شود. رژیم ایران تمام قد وارد صحنه سوریه شد. مجاهدین مسئولیت بسیاری از جنایات در شهر ویران حلب و اطراف آن را با سپاه قدس می‌دانند.

واشنگتن تایمز در ادامه می‌افزاید:

یکی از اولویتهای خامنه‌ای در خرج کردن این منابع عظیم مالی، در زمینه موشکهای بالستیک است که برخی از آنها قادر به حمل کلاهک اتمی هستند. کتاب تخمین می‌زند که رژیم ایران ۱۱میلیارد دلار فقط روی موشکهای بالستیک قاره‌پیما بر اساس توافقی در سال۲۰۰۹ با کشور کره شمالی هزینه کرده است.

مخارج نظامی از ۳میلیارد دلار در سال۲۰۰۸ به ۱۳میلیارد دلار در سال۲۰۱۵ رسیده است.

رژیم ایران هم‌چنین سالانه ۳،۴میلیارد دلار برای امنیت داخلی و ۱،۴میلیارد دلار برای صدور تروریسم خرج می‌کند.

کتاب «ایران: ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران» تخمین می‌زند که رژیم ایران تقریباً سالانه ۱۰۰میلیون دلار بابت حقوق مزدورانی که تحت نظارت سپاه قدس به سوریه اعزام می‌کند پرداخت کرده است. مخالفان می‌گویند که نتیجه همه اینها می‌شود «یک اقتصاد اختصاص داده شده به تروریسم، سرکوب و جنگ‌طلبی».

 

کنفرانس خبری در دفتر شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا- ۸مارس ۲۰۱۶

در کنفرانس خبری دفتر شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا، ضمن افشای هزینه‌های نجومی صدور تروریسم و بنیادگرایی توسط سپاه پاسداران ولایت فقیه کتاب «ایران: ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران» معرفی شد. در کنفرانس، شخصیتهای سیاسی و محققان از ایالات متحده و اعضای هیأتهای دیپلماتیک کشورهای خاورمیانه و اروپایی شرکت داشتند.

در ابتدای کنفرانس، علی صفوی عضو کمیسیون خارجه شورا گفت: موضوع بحث امروز ما ظهور و گسترش امپراطوری مالی و اقتصادی سپاه پاسداران است که محورهای آن در کتاب جدید مقاومت ایران، در ماهها تحقیق و پژوهش، مورد بررسی و کنکاش قرار گرفته است.

او اضافه کرد: این بحث در زمان مقتضی صورت می‌گیرد زیرا ما شاهد آزمایش‌های موشکی سپاه پاسداران هستیم که دو مورد دیگر آن در اوایل این هفته با نقض قطعنامه شماره ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل انجام شد. ثانیاً، در هفته‌های اخیر گفتگوهایی در مورد لزوم تروریست نامیدن سپاه پاسداران در آمریکا درگرفته است.

سفیر آدام ارلی در ابتدای سخنان خود در مورد مقاومت ایران گفت: «شورای ملی مقاومت ایران به درستی به این اعتبار شناخته می‌شود که حقایقی را در رابطه با واقعیتهای ایران افشا می‌کند که دیگران یا نمی‌خواهند بگویند و یا هیچکس دیگر نمی‌تواند به این اطلاعات دست یابد. آنها اخیراً گزارش دیگری را در رابطه با حضور نظامی و هزینه‌های مالی رژیم ایران در حمایت از بشار اسد در جنگ سوریه افشا کردند... اینها اطلاعات و فاکتهای بسیار مهمی هستند که ما باید در چارچوب تحلیلی خود بگنجانیم».

آدام ارلی افزود: «افشاگری امروز نیز نقطه عطفی برای درک ما از موضوعات مهمی مانند بنیه‌های اقتصادی سپاه و هم‌چنین تنظیم سیاستهای اقتصادی رژیم ایران است که سپاه و سازمانهای مربوطه را قادر می‌سازد تا رشد و گسترش یابند».

سپس علیرضا جعفرزاده رئوس کتاب جدید مقاومت ایران در رابطه با اقتصاد سازمان‌یافته تحت حاکمیت خامنه‌ای و سپاه را شرح داد و سیر تکاملی انباشت ثروتهای نجومی در ارگانهای امنیتی و تحت سلطه ولی‌فقیه ارتجاع را برشمرد. او گفت خامنه‌ای سیاست چپاول گرانه رژیم را در سال۲۰۰۵ و با روی کار آمدن احمدی‌نژاد وارد فاز جدیدی کرد. این سیاست که تحت لوای فریبنده «خصوصی‌سازی» معرفی شد، تسلط خامنه‌ای و سپاه تحت‌امر او را به‌طور فزاینده و برق‌آسایی به تمام حیطه‌های اقتصادی کشور گسترش داد. آنها شرکت‌ها و مؤسسات دولتی و بنگاههای مالی را تصرف کرده و تا اواخر سال۲۰۰۹، نزدیک به ۸۰درصد این نهادهای دولتی را تحت سلطه خود درآوردند. این تأسیسات و نهادها تقریباً همه حیطه‌ها و پهنه‌های اقتصادی را در بر می‌گیرند، از جمله معادن، صنایع مادر، نفت و گاز، تجارت خارجی، بانکها، شرکتهای بیمه، خطوط هوایی، کشتیرانی و صنعت کشاورزی.

علیرضا جعفرزاده بنیادها و بنگاههای اقتصادی بزرگی که به خامنه‌ای و سپاه وابسته‌اند را در ۱۴مورد برشمرد، که شامل بنیاد شهید و مستضعفان و ستاد خامنه‌ای و قرارگاه ضدخاتم‌الانبیا و غیره می‌شود. او اضافه کرد که مبالغ هنگفتی از قبل درآمدها و فعالیت‌های این غول‌های اقتصادی صرف صدور تروریسم، برنامه تسلیحات اتمی، شیوع جنگ و فرقه‌گرایی در یمن و عراق و سوریه و سایر کشورهای منطقه می‌شود که جملگی در خدمت حفظ و ادامه حکومت ولایت فقیه هستند. او نتیجه گفت که سپاه دربرگیرنده همگی شاخصهای یک سازمان تروریستی است و باید در آمریکا نامگذاری شود.

ویلیام نیتزه، عضو ارشد مرکز مطالعات استراتژیکی و بین‌المللی و عضو شورای روابط خارجی، ضمن اشاره به برنامه دموکراتیک مقاومت ایران و ابراز حمایت از شورای ملی مقاومت ایران گفت: «سپاه پاسداران ملغمه‌ای مخوف از پول، قدرت و ایدئولوژی کاذب است». او ادامه داد: «یک راه‌حل سوم وجود دارد که شورای ملی مقاومت ایران معرفی کرده است و در چارچوب برنامه ۱۰ ماده‌ای آن آمده است». او ضمن اشاره به جنایتها و تروریسم سپاه گفت که نامگذاری تروریستی آن بر پایه‌های موجه و مستدل امکان‌پذیر است.

ادوارد استافورد، افسر پیشین امور نظامی-سیاسی در وزارت امور خارجه، به شورای ملی مقاومت ایران به‌مناسبت انتشار کتاب ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران تبریک گفت و افزود: آمریکا در حال حاضر رژیم حاکم بر ایران را به‌عنوان بزرگترین حکومت حامی تروریسم قلمداد کرده و سپاه قدس را نیز نامگذاری تروریستی کرده است. کتاب مقاومت ایران هزینه‌های مالی و فعالیت اقتصادی سپاه را شرح می‌دهد. قصد و نیت وجودی سپاه پاسداران صدور تروریسم و بنیادگرایی به خارج از ایران است. و به همین خاطر هم مترصد تسلط بر منابع مالی بیشتر است. بنابراین، می‌توان آن را به‌عنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری کرد.

مایکل پرجنت، عضو ارشد انستیتوی هادسون و پروفسور دانشگاه دفاع ملی در سخنان خود گفت: «زمانی که شما سپاه پاسداران را هدف قراردهید، توانایی آنرا برای تقویت اسد در سوریه محدود خواهید کرد. نامگذاری سپاه توانایی سران شبه‌نظامیان در عراق را برای پیروزی در انتخابات سال۲۰۱۸ محدود خواهد کرد. و به ایالات متحده امکان خواهد داد که خاورمیانه را به ثبات برساند و با استراتژی بی‌ثبات سازی رژیم ایران مقابله کند».

×××××

آدام ارلی، سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا و سفیر سابق این کشور در بحرین در مصاحبه با سیمای آزادی درباره کنفرانس خبری نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن و انتشار کتاب ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران گفت: «این کتاب نشان می‌دهد که ۵۰درصد تولید ناخالص داخلی در دستان ولی‌فقیه و ارگانهای تحت کنترل او و در درجهٔ اول، سپاه پاسداران است که از این دارایی‌های حکومتی برای تأمین مالی تروریسم در خارج و سرکوب در داخل استفاده می‌کنند».

آدام ارلی: «اهمیت این کتاب را می‌توان در سه نکته بیان کرد: اول این‌که مستند کنندهٴ میزان جزئیات و اعتبار تصاحب اقتصاد توسط ارگانهای حکومتی است و نشان می‌دهد، ۵۰درصد تولید ناخالص داخلی در دستان ولی‌فقیه و ارگانهای تحت کنترل او و در درجهٔ اول، سپاه پاسداران است. نکتهٔ دومی که مورد بحث قرار گرفت، ارتباط بین کنترل اقتصاد توسط این گروهها و استفاده از دارایی‌های حکومتی برای تأمین مالی تروریسم در خارج و سرکوب در داخل است. کنترل اهرم‌های قدرت اقتصادی یک ضرورت برای رژیم به‌منظور حفظ قدرت سیاسی است. به همین دلیل سومین نکتهٔ مهم (کتاب) این است که نشان می‌دهد ارگانهای حکومتی یا نهادهای به‌اصطلاح غیردولتی چه هستند؟چه کسانی هستند؟ ترکیبشان چیست؟و چه نفوذی دارند؟ چون ارتباط بین اقتصاد و ساختار قدرت این‌طور صورت می‌گیرد. نکتهٔ آخرم این است که یک خانه به‌سختی می‌تواند بر پایه‌یی فاسد دوام بیاورد؛ این به ما نشان می‌دهد که ساختار اقتصادی جمهوری اسلامی، فاسد است، هم‌چون چوبی که توسط آب پوسیده شده باشد و نخواهد توانست افراد و قدرت آخوندها را حفظ کند. چرا؟ چون اقتصادشان به‌شدت تحت کنترل بانکهای حکومتی است که نهادهای حکومتی را تأمین مالی می‌کنند. این‌طور نمی‌توانید شغل ایجاد کنید و یک بخش خصوصی پویا داشته باشید و هرگز قادر نخواهید بود مسائلی چون تورم، رکود و کاهش سرانه را حل و فصل کنید. رژیم ایران یک بیماری بی‌درمان دارد که کنترل بر روی اقتصاد است؛ این گزارش هم‌چنین نشان می‌دهد، برخلاف آنچه از بیرون مشاهده می‌شود، ساختارهای اساسی این رژیم ضعیف و بی‌ثبات و به‌شدت در قبال ناآرامی‌ها آسیب‌پذیر است».

 

علیرضا جعفرزاده: این کتاب که امروز منتشر شد... با جزئیات دقیق از ۱۴ ارگان سپاه پاسداران که چطور این ۱۴ ارگان که تحت کنترل خامنه‌ای و سپاه پاسداران هستند، اموال مردم ایران را غارت می‌کنند و خرج سرکوب و تروریسم می‌کنند. ما با جزئیات، تمام شرکتهای وابسته با این ۱۴ ارگان را یک به یک در این کتاب اسم بردیم. ابعاد کنترل مالی را، مثلاً ستاد اجرایی که به وضوح، در این کتاب راجع به آن صحبت کردیم، ۹۵میلیارد دلار سرمایه آن است که تماماً از غصب غیرقانونی اموال مردم توسط همین خامنه‌ای، ستاد، به دست آمده است. یا ارگانهای دیگری مانند تعاونی سپاه، تعاونی بسیج، بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید، آستان قدس رضوی و همه ارگانهایی که در اینجا اسم بردیم و نشان دادیم که اینها چگونه اموال را به کنترل خودشان درآوردند. سیستمهای بانکی و مالی را تحت کنترل گرفتند. با حذف سوبسیدها، در واقع پول را از جیب مردم ایران، از محروم‌ترین اقشار در‌آوردند و به جیب خامنه‌ای و سپاه ریختند و نهایتاً پولها چطور صرف سرکوب و اختناق و محدودکردن مردم ایران، در داخل ایران، و صرف تروریسم و صدور بنیادگرایی و برنامه‌های ساختن بمب اتم و برنامه‌های موشکی آنها شد.

کنفرانس توجه زیادی را به خود جلب کرد. هم از رسانه‌های مختلف حضور داشتند، هم از سفارت‌خانه‌های مختلف، هم از بانکهای فکری و توانستیم این بحث را که در واشنگتن همه حول آن متمرکز هستند که آیا سپاه پاسداران ظلمت و تباهی که تحت نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عمل می‌کند آیا بایستی در لیست سازمانهای تروریستی خارجی توسط دولت آمریکا نامگذاری بشود یا خیر؟ بحث امروز ما و کتابی که امروز منتشر کردیم و اسنادی که ارائه کردیم به‌وضوح نشان می‌دهد که سپاه پاسداران بایستی در لیست تروریستی قرار بگیرد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/955efb91-0df1-4b56-bee4-40cf838df6a2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات