728 x 90

آمریکن ویس نیوز- مصاحبه با تام ریج و رودی جولیانی در اشرف سه

مصاحبه آمریکن ویس نیوز
مصاحبه آمریکن ویس نیوز

گزارشگر آمریکن ویس نیوز که در اشرف سه حضور داشت روز شنبه ۲۹ تیر ۹۸ مصاحبه خود با تام ریج اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا و رودی جولیانی را انعکاس داد.

گزارشگر آمریکن ویس نیوز گفت ما در آلبانی هستیم، در اشرف سه. این محل استقرار گروه مقاومت ایرانی است. همچنین نمایندگانی از تمام دنیا اینجا حضور دارند.

وی از تام ریج می‌پرسد کجا هستیم و چکار داریم می‌کنیم؟ می‌توانید مقداری راجع به سازمان مجاهدین توضیح دهید و چرا این مهم است که آمریکاییها آنها را بشناسند؟

تام ریج می‌گوید: در حال حاضر، به احتمال قوی این ملموس‌ترین نشانه برای یک آلترناتیو فوق‌العاده علیه رژیم آخوندها در ایران است. این یک گروه شکل گرفته از زنان و مردان است که نماینده یک سازمان هستند صدها هزار طرفدار در ایران دارند و برای یک ایران دموکراتیک دهه‌ها هست که جنگیده‌اند. آنها از عراق به آلبانی آمدند. آمریکاییهای زیادی در این گردهمایی شرکت کرده‌اند و نمایندگان نظامی و دیپلماتیک زیادی از کشورهای مختلف اینجا هستند تا از این گروه حمایت کنند.

 

گزارشگر در ادامه از رودی جولیانی می‌پرسد ما هم‌اکنون داشتیم راجع به رسانه‌ها صحبت می‌کردیم. آمریکاییها به‌طور واقعی داستان را نمی‌دانند، شما سال‌ها است که از سازمان مجاهدین حمایت می‌کنید، اما چرا آمریکاییها آنها را نمی‌شناسند؟

جولیانی در پاسخ می‌گوید: این باعث یک دل شکستگی بزرگ برای من است، من ۱۱سال است که با آنها هستم، این یک جنبش است که تمام ارزشهای ما را نمایندگی می‌کند. آزادی، دموکراسی، برابری جنسی، حاکمیت قانون. آنها جلوی بی‌رحم‌ترین رژیم در دنیا ایستاده‌اند، رژیم ترور! اکنون ۴۰سال است که دنیا عقب‌نشینی کرده است و فقط نشسته و آخوندهای ایران را تماشا می‌کند که چطور صدها هزار مردم خودش را قتل‌عام می‌کند، آمریکاییها را می‌کشد، اروپاییها را می‌کشد، و این مقاومتی است که این رژیم را به چالش میطلبد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7f5cca7-214d-45dd-b469-2838e10fb958"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات