728 x 90

آمریکا ۸فرد و ۱۰نهاد سوری را جهت مبارزه با تروریسم تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا
وزارت خزانه‌داری آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز چهارشنبه۸ مرداد اعلام کرد اسامی چند فرد و نهاد سوریه را به فهرست تحریم‌های موسوم به SDN اضافه کرده است.

دفتر کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OFACاوفک) اسامی ۸زندان در سوریه که زیر نظر دستگاه اطلاعاتی «دولت بشار اسد» قرار دارند و اماکن نقض حقوق بشر زندانیان سیاسی و سایر زندانیان بوده‌اند و هم‌چنین ۵مقام ارشد امنیتی که مدیران این زندانها هستند را در فهرست تحریم قرار داده است.

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه جداگانه‌ای اعلام کرده است که ۲نهاد و ۳شخص را هم به‌دلیل آن‌که تسهیل‌گران مالی القاعده در سوریه و ترکیه بوده‌اند در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا تصریح شده اقدام امروز علیه دولت سوریه اهداف «قانون سزار» را که برای «پاسخگو کردن» دولت بشار اسد وضع شده‌اند تقویت خواهد کرد.

واشنگتن تحریمی موسوم به «قانون سزار» را در تاریخ ۲۰آذر ماه سال۱۳۹۸ در دوره ریاست «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین این کشور علیه سوریه تصویب کرد و از ابتدای سال۲۰۲۰میلادی وارد فاز اجرایی شد. ( سایت وزارت خارجه آمریکا ۶مرداد )

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8610f41e-9866-48f0-b1c5-49c2b6f3f362"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات