728 x 90

آمریکا از همه دولتها خواست دیپلماتهای رژیم ایران را تحت نظر بگیرند

دیپلمات تروریستهای  ایران در سفارتهای رژیم
دیپلمات تروریستهای ایران در سفارتهای رژیم

در پی عملیات نافرجام تروریستی علیه همایش بزرگ مقاومت ایران در حومه شهر پاریس، شماری از مقامات ارشد وزارت امور خارجه آمریکا برای کنکاش در این مورد و گفتگو با مقامات بلژیک، آلمان، اتریش و فرانسه به این کشورها سفر کردند.

رویترز با اعلام این خبر نوشت از نظر دولت آمریکا تردیدی نیست که رژیم ایران مسئول این سوءقصد به‌شمار می‌رود. مقامات وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به دست داشتن یک دیپلمات ایرانی ساکن اتریش در این سوءقصد به مقامات اروپایی و دیگر رهبران جهان هشدار داده‌اند که به‌دقت تحرکات دیپلماتها و سفارتخانه‌های ایران را تحت نظر بگیرند.

آنان گفته‌اند که اگر رژیم ایران توانسته در پوشش سفارتخانه‌هایش یک سوءقصد تروریستی در پاریس را طرحریزی کند، در نتیجه تهران می‌تواند با استفاده از سفارتخانه‌ها و پوشش دیپلماتهایش در هر کجای جهان به طرحریزی و اجرای سوءقصدهای تروریستی مبادرت ورزد.

 

عملیات تروریستی طراحی شده توسط دیپلمات تروریست رژیم ایران

رادیو فرانسه چهارشنبه ۲۰تیر ۹۷در گزارشی در مورد تروریسم رژیم ایران نوشت:

یکشنبه گذشته، مقامات آلمان یک دیپلمات ایرانی در اتریش، به نام اسدالله اسدی، را دستگیر کرده و گفتند که دیپلمات ایرانی به همراه یک زوج بلژیکی ایرانی تبار قصد بمب‌گذاری در اجتماع سازمان مجاهدین خلق ایران در حومه شهر پاریس در سی‌ام ژوئن گذشته را داشته است.

 

لغو مصونیت دیپلمات تروریست رژیم ایران توسط بلژیک

دولت وین با استناد به اطلاعات ارایه شده از سوی دولت بلژیک مصونیت سیاسی دیپلمات ایرانی را لغو کرده و دولت فرانسه نیز گفته است که یک ایرانی را به اتهام دست داشتن در همین سوءقصد دستگیر کرده است.

دولت آمریکا گفته است که اتهامات ایراد شده علیه دستگیر ‌شدگان را "بسیار جدی می‌گیرد و در همکاری تنگاتنگ با دولتهای بلژیک، آلمان، فرانسه و اتریش قصد دارد به عمق این سوءقصد پی ببرد". به‌گفته مقامات وزارت امور خارجه آمریکا، سوءقصد نافرجام پاریس نشان‌دهنده خطر حکومت ایران است.

 

بیشتر بدانید:

 

درخواست مقاومت ایران از کشورهای اروپایی

دادستانی فدرال بلژیک و اداره فدرال اطلاعات و امنیت این کشور روز شنبه ۱۱تیر ۹۷ طی یک اطلاعیه مشترک اعلام کردند یک هستهٔ‌ ۲نفره را دستگیر کرده‌اند که قصد داشته است در گردهمایی بزرگ ایرانیان بمبی را منفجر سازد. طبق این اطلاعیه از این تیم ۲نفره تروریستی ۵۰۰گرم ماده TATP و یک مکانیزم چاشنی انفجاری کشف شد و همزمان در آلمان نیز یک دیپلمات رژیم آخوندی به نام اسدالله اسدی گردید. این دیپلمات-تروریست، دستور نهایی حمله به گردهمایی ۹تیر مقاومت ایران را به تروریستها ابلاغ کرده و ماده انفجاری به آنها تحویل داده بود.

به‌دنبال کشف این توطئه تروریستی، مقاومت ایران خواهان بستن سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های رژیم آخوندی، لانه‌های ترور و جاسوسی، و اخراج دیپلماتها و مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی شد و بر ضرورت افشا و انتشار تمام جزئیات این پرونده تأکید کرد و اعلام نمود، افکار عمومی‌ بایستی به‌طور کامل در جریان توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندها قرار بگیرند زیرا این افشاگری لازمه تأمین امنیت مخالفان و پناهندگان ایرانی است.

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d7671b3-82a6-4e0c-8231-988034d70a1d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات