728 x 90

آمریکا لایحه پیشنهادی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را با روسیه به اشتراک می‌گذارد

کلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل ‌متحد
کلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل ‌متحد

کلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل ‌متحد روز جمعه۱۷ خرداد در خبرگزاری آسوشیدپرس گفت او پیش‌نویس قطعنامه شورای امینت با روسیه به اشتراک گذاشته که تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران به‌طور نامحدود تمدید خواهد کرد.

سفیر سازمان ملل روسیه واسیلی نبنزیا (Vassily Nebenzia) ماه گذشته گفت که مسکو با هر گونه تلاش برای تمدید تحریم تسلیحاتی، که در ۱۸اکتبر منقضی می‌شود، و تجدید اعمال تحریم‌ها علیه ایران مخالفت خواهد کرد.

کرافت در بریف مطبوعاتی گفت وی هم‌چنین پیش‌نویس را با انگلستان، فرانسه، آلمان و استونی به اشتراک گذاشته است و امیدوار است که «خیلی زود» پیش‌نویس را به بقیه ۱۵ عضو شورای امنیت بدهد.

اما او گفت اول می‌خواهد با سفیران صحبت کند و مطمئن شود که همه می‌دانند ما به این‌که اطمینان حاصل کنیم شورای امنیت سازمان ملل اجازه ندهد این در ماه اکتبر منقضی شود متعهد هستیم»

من تأکید می‌کنم که روسیه و چین نیاز به پیوستن به اجماع جهانی درباره رفتار ایران دارند. این نه تنها درباره مردم ایران بلکه درباره مردم خاورمیانه است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2c1704e-b3b6-46db-83f3-94deb27286df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات