728 x 90

آمریکا: درخواست تحریم مقامهای رژیم ایران در «نشست آزادی مذهب و حقوق‌بشر در ایران»

سناتور تد کروز
سناتور تد کروز

روز چهارشنبه اول خرداد در نشستی در واشنگتن آزادی مذهب و حقوق‌بشر در ایران مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست سناتور تد کروز با اشاره به مورد آزار و اذیت قرار گرفتن مسیحیان در دنیا گفت: رژیم ایران به منازل مسیحیان یورش می‌برد، آنها را بازداشت و زندانی می‌کند. آمریکا در کنار این افراد بوده و خواهد بود. ما می‌دانیم که حقیقت پیروز است.

همچنین سام براون بک سفیر آمریکا در امور آزادی مذهب، با تأکید بر این‌که رژیم ایران ناقض حقوق‌بشر و آزادی مذاهب است، گفت: با استفاده از تمامی ابزارهای در اختیارمان برای محکومیت رژیم ایران در مجامع بین‌المللی و ادامه تحریم ناقضان حقوق‌بشر تلاش می‌کنیم.

تونی پرکینز، کمیسیونر کمیسیون بین‌المللی آزادی مذهب، از دولت آمریکا خواست تحریم مقامهای رژیم ایران که در حقوق‌بشر و نقض آزادی مذهب دخیل هستند را ادامه دهد

استیو‌ کینگ، عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان نیز گفت: رژیم ایران دیکتاتوری مذهبی ایجاد کرده و مروج افراط‌گرایی است. از وزارت‌خارجه می‌خواهم فشار بر رژیم ایران را ادامه دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/851dbc22-3fd8-4bec-832e-699874ba23be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات