728 x 90

آمریکا حمله شبه‌نظامیان حوثی به عربستان را محکوم کرد

حمله حوثیها به دانشگاه جیزان در عربستان
حمله حوثیها به دانشگاه جیزان در عربستان

وزارت‌خارجه آمریکا روز ۲۶فروردین نوشت: آمریکا قویاً حملات شبه‌نظامیان حوثی علیه عربستان را که طی این هفته شامل حمله روز پنجشنبه به جیزان صورت گرفت، که تهدیدی علیه ساختارهای غیرنظامی است، محکوم می‌کند...

ترکی المالکی سخنگوی نیروهای ائتلاف عربی حمایت از دولت مشروع یمن در بیانیه‌یی گفت نیروهای پدافند هوایی عربستان سعودی موفق به رهگیری و نابودی چهار هواپیمای بدون سرنشین و پنج موشک بالستیک پرتاب شده توسط تروریستهای حوثی وابسته به رژیم ایران، از استان (صعده) به سمت شهر (جیزان) شدند.

یورونیوز پنجشنبه ۲۶فروردین در گزارشی از حمله موشکی و پهپادی توسط شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران به شهر جیزان در عربستان خبر داد.

در این حمله چهار پهپاد و پنج موشک بالستیک شلیک شده از سوی شبه‌نظامیان حوثی توسط پدافند دفاع هوایی عربستان قبل از اصابت رهگیری و منهدم شده است. عربستان سعودی در یک بیانیه ضمن ناموفق بودن حملات شبه‌نظامیان حوثی به مناطق غیرنظامی اعلام کرد قطعاتی از این موشکهای منهدم شده به هنگام سقوط در محوطه دانشگاه جیزان، آتش‌سوزیهای محدودی را به‌دنبال داشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2fda500b-1109-480a-a5e6-fd908b1d9d57"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات