728 x 90

آمریکا اعلام کرد همکاری نکردن رژیم ایران با آژانس انرژی اتمی قابل‌قبول نیست

آژانس انرژ‌ی اتمی
آژانس انرژ‌ی اتمی

آمریکا درباره فعالیت‌های احتمالی اعلام نشده رژیم ایران در بیانیه‌یی نوشت: همکاری نکردن کامل رژیم ایران با تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در زمینه برنامه هسته‌یی این کشور، غیرقابل قبول است.

آمریکا روز سه‌شنبه ۱۹شهریور در بیانیه‌یی که برای نشست دوره‌ای شورای حکام آژانس صادر کرده است، گفت عدم همکاری کامل ایران با آژانس درباره فعالیت‌های احتمالی اعلام نشده هسته‌یی تهران و یا مواد هسته‌یی گزارش نشده، سؤالاتی بسیار جدی را در این زمینه مطرح می‌کند.

 

پیش از این آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده بود رژیم ایران نباید برای پاسخگویی به پرسش‌های آژانس از جمله درباره پیدا شدن ردپای اورانیوم در یک مرکز، وقت را تلف کند.

 

به گزارش رویترز، کرونل فروتا، گفت در دیدار با مقامهای رژیم ایران اعلام کرده است که زمان بسیار حیاتی است. روز یکشنبه رویترز در گزارشی اختصاصی از وین نوشت در انباری مخفی در جنوب تهران آثار اورانیوم دیده شده و مقامهای رژیم ایران هنوز توضیحی درباره آن ارائه نکرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/528423cc-066b-4fdf-9e96-4be991ea6571"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات