728 x 90

آمریکا: اجرای شدید تحریم‌ها بر تجارت تسلیحات روسیه و ایران

کارن دانفرید دستیار وزیر خارجه آمریکا
کارن دانفرید دستیار وزیر خارجه آمریکا

کارن دانفرید دستیار وزیر خارجه آمریکا در مورد فروش سلاح توسط رژیم آخوندی به روسیه و محکومیت تلاشهای غیرقانونی روسیه برای ضمیمه کردن سرزمین اوکراین در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: ما فروش سلاحها به روسیه را برای ایران سخت‌تر می‌کنیم.

دستیار وزیر خارجه در امور اروپایی و یوروآسیا در پاسخ به این سؤال که «آیا راهی برای جلوگیری از ارائه پهپادها و حتی موشک‌های بالستیک ایران به روسیه وجود دارد؟» گفت: سلاح مشخصی که دیدیم برای این کار استفاده می‌شود همین پهپادها بوده‌اند. و آمریکا علیه هر کسی که به ایران کمک می‌کند تا این نوع حمایت نظامی از جنگ روسیه علیه اوکراین ارائه کند، تحریم‌هایی را اعمال خواهد کرد. ما به اجرای شدید تحریم‌های ایالات متحده بر تجارت تسلیحات روسیه و ایران ادامه خواهیم داد، فروش این سلاحها را برای ایران سخت‌تر می‌کنیم و در کنار شرکای خود در سراسر منطقه در برابر این تهدید ایران خواهیم ایستاد. این یک بخش از معادله است.

بخش دیگر معادله کمک به اوکراین برای دفاع از خود است. و آنچه در جدیدترین گروه تماس دفاعی اوکراین مشاهده کردید، تمرکز بر تلاش برای رساندن سیستم‌های دفاع هوایی هر چه بیشتر به اوکراین است تا به شما در دفاع از این زیرساخت حیاتی غیرنظامی کمک کند... .(سایت وزارت خارجه آمریکا ۲۶مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a38722fa-6242-4725-b8b8-5b30a52fda7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات