728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۸هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۸هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است

  • دانشگاه پزشکی کردستان: با اوج گرفتن مجدد کرونا شاهد سه رقمی شدن تعداد مبتلایان روزانه و جان‌باختن تعدادی هستیم.
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: در۲۴ساعت ۴۹۱نفر مبتلا شدند. از ۸۱۱بستری، ۲۰۲نفر در ICU و ۳۹نفر وصل به ونتیلاتور هستند.
  • دانشگاه پزشکی شیراز: با بستری شدن ۱۷۹بیمار، تعداد بستری کرونایی به ۱۴۰۷نفر رسید که از این تعداد ۱۸۶نفر در ICU هستند.
  • دانشگاه پزشکی گلستان: ۱۹۲نفر بیمار کرونایی بستری هستند که نسبت به ۲روز گذشته ۱۰درصد افزایش داشته است.
  • دانشگاه پزشکی اصفهان: در ۲۴ساعت گذشته ۴۴۱نفر به کرونا مبتلا شدند. هم‌اکنون ۷۹۸بیمار بستری که از این تعداد ۱۷۳بیمار در ICU نگهداری می‌شوند.

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز جمعه ۲۸آبان۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۷۸هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان شرقی به ۱۶۵۴۸نفر، در آذربایجان غربی به ۱۷۸۲۳نفر، در اصفهان به ۳۲۷۱۵نفر، در تهران به ۱۱۲۱۴۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۹۰۳۵نفر، در خوزستان به ۲۹۱۳۵نفر، در فارس به ۱۷۷۲۵نفر،، در کردستان به ۷۷۸۲نفر، در لرستان به ۱۵۸۶۰نفر و در هرمزگان به ۷۹۷۰نفر رسیده است.

در کردستان، رئیس دانشگاه پزشکی با اشاره به اوج گرفتن مجدد کرونا در استان گفت: «متأسفانه شاهد سه رقمی شدن مبتلایان روزانه هستیم. آمار مبتلایان روزانه در استان با افزایشی قابل توجه به ۱۲۰نفر رسیده و به‌صورت روزانه شاهد جان باختن تعدادی از شهروندان هستیم. ۴١٧بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۷آبان۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی رئیس دانشگاه پزشکی با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا گفت: «شبانه روز گذشته ۴۹۱نفر مبتلا به کرونا شدند. از ۸۱۱بیمار بستری، ۲۰۲نفر در ICU و ۳۹نفر وصل به ونتیلاتور هستند» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۲۸آبان۱۴۰۰).

در گلستان، رئیس دانشگاه پزشکی از افزایش روند بستریها در ۲روز گذشته خبر داد و گفت: «امروز ۱۹۲نفر در بیمارستانها بستری هستند که نسبت به دو روز گذشته ۱۰درصد افزایش داشته است» (ایرنا ۲۸آبان۱۴۰۰).

در اصفهان، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۴۴۱نفر در استان اصفهان به جز شهرستانهای کاشان و آران و مبتلا به کرونا شدند. از ۷۹۸بیمار بستری ۱۷۳بیمار در ICU نگهداری می‌شوند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۸آبان۱۴۰۰).

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «با بستری ۱۷۹بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته تعداد بیماران بستری به ۱۴۰۷نفر رسید که از این تعداد ۱۸۶نفر در ICU نگهداری می‌شوند» (ایسنا ۲۸آبان۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۸آبان۱۴۰۰ (۱۹نوامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/798ddd71-a8ae-4b4b-a12b-d5e541110e92"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات