728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۵هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۵هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

 

  • عضو کمیته علمی ستاد کرونا: زمان فروکش کردن آمار مرگ‌ومیر قابل پیش‌بینی نیست. شروع موج ششم را نمی‌توان رد کرد
  • دانشگاه پزشکی اهواز: شرایط فعلی کرونایی استان آتش زیر خاکستر است. هر لحظه ممکن است شاهد پیک جدید از کرونا باشیم
  • دانشگاه پزشکی قزوین: در ۲۴ساعت اخیر بستریهای کرونایی ۵۰درصد و مرگ و میر روزانه کرونا دو و نیم برابر روز گذشته است
  • در فارس، ۵شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی هستند در حالی که تا پیش از این تنها ۲شهرستان استان در وضعیت قرمز بودند
  • دانشگاه پزشکی یزد: ۱۰۳بیمار مبتلا به کرونا در ICU و ۸۶بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در بیمارستانها پذیرش شدند

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز یکشنبه ۲۳آبان۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۷۵هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۷۷۲۸نفر، در اردبیل به ۵۹۶۰نفر، در اصفهان به ۳۲۵۰۵نفر، در بوشهر به ۵۳۱۹نفر، در تهران به ۱۱۱۶۱۵نفر، در خراسان جنوبی به ۴۱۰۶نفر، در خراسان رضوی به ۳۸۸۵۵نفر، در خوزستان به ۲۹۰۱۵نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۳۲۴۵نفر، در فارس به ۱۷۵۵۰نفر، در قزوین به ۵۴۳۹نفر، در قم به ۱۲۹۱۰نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۵۳۴نفر، در گیلان به ۱۶۵۶۵نفر، در مازندران به ۱۷۴۰۰نفر و در مرکزی به ۸۶۸۳نفر رسیده است.

 

یونسیان عضو کمیته علمی ستاد کرونا در مورد پیک ششم و مرگ و میر روزانه گفت: «مسأله مهم این است که این وضعیت نسبتاً باثبات در سطح بالایی از ابتلای روزانه است، زمان رسیدن به آمار مرگ‌ومیر دو رقمی قابل پیش‌بینی نیست و همین‌طور آغاز موج ششم که نمی‌شود شروع آن را رد کرد» (ایلنا ۲۳آبان۱۴۰۰).

 

در خوزستان، رئیس دانشگاه پزشکی اهواز گفت: شرایط فعلی کرونایی استان آتش زیر خاکستر است. هر لحظه ممکن است شاهد پیک جدید از کرونا باشیم (خبرگزاری نیروی قدس ۲۳آبان۱۴۰۰).

در قزوین، معاون دانشگاه پزشکی گفت: «در ۲۴ساعت اخیر بستریهای کرونایی ۵۰درصد و کل بستریها ۸درصد افزایش داشته است. هم‌چنین مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا دو و نیم برابر روز گذشته است» (خبرگزاری نیروی قدس ۲۳آبان۱۴۰۰).

در فارس، شهرستانها نشان از تغییر به سمت گسترش دوباره بیماری کرونا دارد. شهرستانهای قرمز از ۲ به ۵رسیده است. بستریها به ۱۵۴۲نفر رسیده و ۱۹۵نفر در ICU هستند (خبرگزاری نیروی قدس ۲۳آبان۱۴۰۰).

 

در یزد، سخنگوی دانشگاه پزشکی گفت: از ۴۲۵بیمار بستری۱۰۳ نفر در ICU هستند. ۸۶بیمار کرونایی هم شبانه روز گذشته بستری شدند (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۲۳آبان۱۴۰۰).

در اصفهان، دانشگاههای پزشکی اصفهان و کاشان اعلام کردند: در ۲۴ساعت اخیر ۱۸۵بیمار جدید بستری شدند. در حال حاضر ۱۱۱۰بیمار بستری هستند که ۱۸۹نفر از آنها در ICU هستند. ۲۴بیمار نیز جان باختند (ایمنا ۱۹ آبان۱۴۰۰).

 

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۳آبان۱۴۰۰ (۱۴نوامبر۲۰۲۱)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8c6d958d-5ad6-453a-9c29-0d363f0ecea4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات