728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۳هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۳هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است

  • بابالا گرفتن فضاحت واکسن برکت نماینده مجلس ارتجاع به‌نقل ازخامنه‌ای گفت این واکسن را انکارنکنید، مایه عزت و افتخار است

  • دانشگاه پزشکی مشهد: مراجعین سرپایی کرونا در روزهای گذشته از ۱۴۰۰نفر به ۲۰۰۰نفر افزایش یافته است

  • دانشگاه پزشکی لرستان: پلدختر قرمز، خرم‌آباد، الیگودرز و سلسله نارنجی و بروجرد، ازنا، دورود و کوهدشت زرد، و می باشد

  • دانشگاه پزشکی شیراز: در ۲۴ساعت گذشته ۲۴۰بیمار بستری شدند. کل بیماران بستری ۱۶۷۴که۱۹۲نفر در ICU بستری هستند

  • دانشگاههای پزشکی اصفهان و کاشان: در حال حاضر۱۲۶۱بیمار بستری هستند که ۳۰۳نفر از آنها در ICU نگهداری می شوند

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۷۳هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان شرقی به ۱۶۳۸۸نفر، در البرز به ۱۳۹۳۸نفر، در اصفهان به ۳۲۲۹۰نفر، در تهران به ۱۱۱۰۰۵نفر، در خراسان جنوبی به ۴۰۸۶نفر، در خراسان رضوی به ۳۸۶۵۰نفر، در خراسان شمالی به ۶۰۱۸نفر، در خوزستان به ۲۸۹۰۰نفر، در سمنان به ۶۳۰۰نفر، در فارس به ۱۷۴۱۰نفر، در کردستان به ۷۶۶۷نفر، در کرمان به ۱۲۵۹۲نفر، در کرمانشاه به ۸۷۵۹ نفر، در گلستان به ۱۰۴۰۵نفر و در لرستان به ۱۵۶۹۰نفر رسیده است.

به‌دنبال اظهارات پی‌درپی کارشناسان رژیم در مورد واکسن برکت و بالا گرفتن فضاحت بنیاد غارت و چپاول تحت کنترل خامنه‌ای موسوم به «ستاد اجرایی فرمان خمینی» در تولید این واکسن، امروز کریمی قدوسی، نماینده مجلس ارتجاع در جلسه علنی مجلس گفت: خامنه‌ای «بعد از شنیدن نظرات و رأی کارشناسان و مدیران سیاسی و اجرایی در دوران بحران کرونا. . (گفت). واکسنی که برای کرونا آماده شده است... را انکار نکنید. این مایه عزت... است، مایه افتخار است». هفته گذشته وطن‌پور مشاور وزیر بهداشت رژیم گفته بود: «اشتباه کردیم به برکت اعتماد کردیم. واکسن برکت قرار بود تا پایان مهر ۱۴۰۰، پنجاه میلیون دُز واکسن تولید کند که نکرد. حمایت‌های متعددی از این واکسن (برکت) شد و وعده‌هایی دادند» که انجام نشد.

در خراسان رضوی، دانشگاه پزشکی مشهد اعلام کرد: «آمار مراجعین سرپایی کرونا در روزهای گذشته از ۱۴۰۰نفر در روز به ۲۰۰۰نفر (۳۰درصد) افزایش یافته است که موجب نگرانی است و هشدار پیک جدید خواهد بود» (خبرگزاری نیروی قدس ۱۸ آبان ۱۴۰۰). هم‌چنین ستاد استانی کرونا اعلام کرد: «در حال حاضر ۷۴۵ بیمار کرونایی بستری هستند که بیشترین تعداد طی ۱۰روز گذشته است» (ایرنا ۱۸ آبان ۱۴۰۰).

در لرستان، معاون دانشگاه پزشکی گفت: «در شبانه روز گذشته ۲۵۲بیمار جدید شناسایی شد. وضعیت کرونایی در ازنا، چگنی، دلفان، دورود، رومشکان، بروجرد و کوهدشت زرد، خرم‌آباد، الیگودرز و سلسله نارنجی و پلدختر قرمز می‌باشد (ایرنا ۱۸ آبان ۱۴۰۰).

در فارس، روابط عمومی دانشگاه پزشکی شیراز گفت: «در ۲۴ساعت گذشته ۲۴۰بیمار جدید بستری شدند و کل بیماران بستری به ۱۶۷۴نفر رسیده است. از این تعداد ۱۹۲بیمار در ICU بستری هستند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۸ آبان ۱۴۰۰).

در یزد، سخنگوی دانشگاه پزشکی با اشاره به افزایش بیماران بستری گفت: «طی شبانه روز گذشته ۱۰۴بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند و در حال حاضر ۸۵نفر به‌دلیل وخامت حالشان در ICU نگهداری می‌شوند» (ایسنا ۱۸ آبان ۱۴۰۰).

در اصفهان، دانشگاههای پزشکی اصفهان و کاشان اعلام کردند: در ۲۴ساعت اخیر ۲۱۸بیمار جدید بستری شدند. در حال حاضر۱۲۶۱بیمار بستری هستند که ۳۰۳نفر از آنها در ICU نگهداری می‌شوند (ایمنا ۱۸ آبان۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۸ آبان۱۴۰۰ (۹نوامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e2c912e-5d95-4b64-b898-0e8202fa5ee3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات