728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۰هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۰هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است

 

  • مخبر: جریانهایی در داخل وخارج، می‌خواهند با سیاه‌نمایی، اقدامات دولت برای واکسیناسیون رازیر سؤال برده ویأس ایجاد کنند
  • دانشگاه پزشکی مشهد: چهارشنبه ۲۴۳بیمار کرونایی در خراسان رضوی بستری شدند که در ۱۰روز گذشته بیشترین آمار است
  • دانشگاه پزشکی شیراز: در۲۴ساعت گذشته ۱۹۱بیمار جدید بستری شدند. از ۱۶۵۸ بستری ۱۹۴نفر در ICU هستند
  • دانشگاه پزشکی کرمانشاه: از ۵۹۶ بستری ۱۴۳نفر در ICU و ۲۲بیمار هم اینتوبه هستند

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز پنجشنبه ۱۳آبان۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۷۰هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۷۴۹۸نفر، در البرز ۱۳۸۷۸نفر، در اصفهان به ۳۲۰۶۰نفر، در ایلام به ۴۴۸۸نفر، در بوشهر به ۵۲۵۴نفر، در تهران به ۱۱۰۲۵۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۸۴۴۵نفر، در خوزستان به ۲۸۷۷۵نفر، در فارس به ۱۷۲۷۰نفر، در کردستان به ۷۶۱۲نفر، در گلستان به ۱۰۳۵۰نفر، در گیلان به ۱۶۳۹۰نفر، در مازندران به ۱۷۲۴۰نفر و در همدان به ۸۷۵۸نفر رسیده است.

 

در حالی‌که رسوایی رژیم آخوندی و سردمدارانش در جریان واکسیناسیون کرونا هر روز بالاتر می‌گیرد، مخبر معاون اول رئیسی امروز در یک ادعای مسخره گفت: «سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون در کشور طی سه ماه اخیر یکی از دست‌آوردهای دولت سیزدهم است جریانهایی در داخل و خارج کشور در تلاش هستند، با سیاه‌نمایی، اقدامات دولت را زیر سؤال برده و یأس و ناامیدی در جامعه ایجاد کنند». این در حالیست که ۲روز پیش مشاور وزیر بهداشت گفته بود: «اشتباه کردیم به واکسن ”برکت“ اعتماد کردیم و ما از این جهت زیر سؤال هستیم» مخبر که پیش‌تر رئیس ستاد غارت موسوم به اجرای فرمان خمینی بود و واکسن برکت هم زیر نظر همین ستاد است، وعده تولید ۵۰میلیون دوز واکسن برکت داده بود.

ناجی عضو کمیته علمی ستاد کرونا گفت: «تعداد فوتی‌ها هم‌چنان نزدیک ۲۰۰مورد در روز باقی مانده است. بنابراین شرایط فعلی شرایط مناسبی نیست» (روزنامه مردم‌سالاری رژیم ۱۳آبان۱۴۰۰).

 

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۱۹۱بیمار جدید کرونایی بستری شدند. در حال حاضر ۱۶۵۸نفر بستری که از این تعداد ۱۹۴بیمار به‌دلیل وخامت شرایط جسمی در ICU بستری هستند» (ایسنا ۱۳آبان۱۴۰۰).

 

در کرمانشاه، دانشگاه پزشکی با اشاره به خطر خیز ششم اعلام کرد: «۱۲۵بیمار طی ۲۴ساعت بستری و ۱۴۱بیمار مثبت شناسایی شدند. از ۵۹۶بیمار بستری ۱۴۳نفر در ICU و ۲۲نفر اینتوبه هستند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۳آبان۱۴۰۰).

 

در یزد، سخنگوی دانشگاه پزشکی یزد از افزایشی بودن بستریها خبر داد و گفت: «شبانه روز گذشته، ۷۸بیمار کرونایی پذیرش شدند. در حال حاضر، ۴۴۹بیمار بستری و ۸۲نفر در ICU هستند» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۱۳آبان۱۴۰۰).

 

در خراسان رضوی، دانشگاه پزشکی مشهد اعلام کرد: «چهارشنبه ۲۴۳بیمار کرونایی بستری شدند که بیشترین آمار در۱۰روز گذشته بوده است. از ۷۲۲بیمار مبتلا به کرونا ۱۷۰نفر در ICU هستند» (خبرگزاری موج ۱۳آبان۱۴۰۰).

 

در اصفهان، دانشگاههای پزشکی اصفهان و کاشان اعلام کردند: در ۲۴ساعت اخیر ۲۵۳بیمار جدید بستری شدند. در حال حاضر۱۳۴۹ بیمار بستری هستند که ۲۲۷نفر از آنها در ICU قرار گرفته‌اند (ایمنا ۱۳آبان۱۴۰۰).

 

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۳آبان ۱۴۰۰ (۴ نوامبر ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8cfbad12-d3af-481b-8399-1b31435b4ce4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات