728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۶۸هزار و ۵۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۶۸هزار و ۵۰۰نفر بیشتر است

 

  • اعتراف سردژخیم اژه‌ای به این‌که مقصر شمار بالای درگذشتگان کرونا رژیم آخوندی است.
  • دانشگاه پزشکی اصفهان: در ۲۴ساعت اخیر ۲۱۴بیمار بستری شدند. از ۱۴۰۸بیمار بستری ۲۵۷نفر در ICU هستند.
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: از ۱۰۷۱ بستری، ۲۴۴نفر در ICU هستند هم‌چنان سه شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
  • دانشگاه پزشکی قزوین: در شبانه روز گذشته مبتلایان به کرونا ۶۸.۲درصد، بستری ۳۵درصد و مرگ ۲برابر افزایش داشت.
  • ایسنا: مازندران بر روی لبه تیغ ایستاده است. ورود به پیک ششم بسیار محتمل خواهد بود.

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز دوشنبه ۱۰آبان۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۶۸هزار و ۵۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۷۳۷۸نفر، در البرز به ۱۳۸۱۸نفر، در اصفهان به ۳۱۹۱۰نفر، در تهران به ۱۰۹۷۹۵نفر، در خراسان جنوبی به ۴۰۴۱نفر، در خراسان رضوی به ۳۸۳۰۰نفر، در خراسان شمالی به ۵۹۶۳نفر، در خوزستان به ۲۸۶۶۰نفر، در سمنان به ۶۲۵۵نفر، در فارس به ۱۷۱۸۵نفر، در قم به ۱۲۷۸۰نفر، در کردستان به ۷۵۵۲نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۴۵۴نفر، در گلستان به ۱۰۳۲۵نفر، در همدان به ۸۷۳۳نفر و در یزد به ۷۷۰۳نفر رسیده است.

سردژخیم اژه‌ای رئیس قضاییه آخوندها امروز اعتراف کرد که رژیم مقصر شمار بالای درگذشتگان کرونا می‌باشد. وی در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع گفت: «در مسأله کرونا اگر زودتر در گذشته تلاش بیشتر و برخی تصمیمات مهم اتخاذ می‌شد که تعداد کمتری فوت می‌کردند یا کار‌هایی می‌شد که افراد کمتری مبتلا می‌شدند، هزینه‌اش کمتر بود یا الآن؟»

در آذربایجان غربی، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «احتمال شیوع موج ششم در استان بالاست و هم‌چنان سه شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند. در ۲۴ساعت گذشته ۱۵بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند. از یک‌هزار و ۷۱بیمار بستری، ۲۴۴نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۰آبان۱۴۰۰).

در مازندران، با توجه به روند افزایشی بیماران کرونایی استان بر روی لبه تیغ ایستاده است. ورود به پیک ششم بسیار محتمل خواهد بود. در حال حاضر ۳۹۶بیمار بستری که از این تعداد ۸۳نفر در ICU بستری شدند (ایسنا ۱۰آبان۱۴۰۰).

در قزوین، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته بیماران مبتلا به کرونا ۶۸.۲ درصد و بستری روزانه ۳۵درصد و مرگ و میر نسبت به روز گذشته ۲برابر افزایش داشته است (خبرگزاری نیروی قدس ۱۰آبان۱۴۰۰).

در اصفهان، دانشگاههای پزشکی اصفهان و کاشان اعلام کردند: در ۲۴ساعت اخیر ۲۱۴بیمار جدید بستری شدند. در حال حاضر۱۴۰۸ بیمار بستری که ۲۵۷نفر از آنها در ICU قرار گرفته‌اند (ایمنا ۱۰آبان۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۰آبان۱۴۰۰ (۱نوامبر ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25f2b912-3fdf-49fb-811e-f0bbc9a2e517"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات