728 x 90

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۴۶۰شهر از ۱۳۱هزار و ۷۰۰نفر گذشت

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۴۶۰شهر از ۱۳۱هزار و ۷۰۰نفر گذشت

  • وزارت بهداشت رژیم: اعمال یک هفته محدودیت شدید در ۴۳شهرستان بحرانی که بیشترین میزان ابتلا را دارند
  • دانشگاه علوم پزشکی یزد: بیمارستانهای یزد پر شده است، ناچار به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در یزد شده‌ایم
  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: ۱۷۶۲بستری به‌جز کاشان و آران و بیدگل، ۳۴۷نفر در ICU و ۳۹فوتی در ۲۴ساعت گذشته
  • دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: از ۷۴۸آزمایش روز گذشته ۵۷۰مورد آن مثبت بوده است اما موارد ابتلا خیلی بیشتر است
  • دانشگاه علوم پزشکی تبریز: بیمارستانها شلوغ و بستریهای بالاست. طی ۴۸ساعت ۱۰۴۳بیمار شناسایی و ۴۲نفر فوت شده‌اند
  • خامنه‌ای برای اولین بار در ۸ماه گذشته در دیدار با جمعی از سرکردگان رژیم به کلی‌گویی‌های بی‌محتوا پرداخت. وی بدون کمترین اشاره‌ای به سرمایه‌هایی که از ملت ایران به‌سرقت برده و در بنیادهای تحت کنترل خودش انباشته توپ را به زمین مردم انداخت و از مردم و خیرین خواست به آسیب‌دیدگان و بیکارشدگان کمک کنند
  • جلسه امروز خامنه‌ای، ستاد ارتجاع در مقابله با قیام مردمی است که از ظلم و ستم آخوندها به ستوه آمده‌اند. حضور پاسدار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، حاتمی وزیر دفاع، پاسدار اشتری سرکرده نیروی انتظامی، علوی وزیر اطلاعات، منتظری دادستان کل، آخوند اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه قم، دژخیم علی ربیعی، عسگری رئیس صدا و سیمای رژیم، صالحی وزیر ارشاد و فیروزآبادی دبیر شورای‌عالی فضای مجازی مبین این حقیقت است
  • خامنه‌ای گفت در آمریکا در مقابله با کرونا بدترین مدیریت اعمال شده است و روحانی ویروس ماه‌های اخیر کرونا را ویروس اروپایی نامید که سرعت و قدرت انتقال آن ۹برابر شده است. اما حقیقت این است که وقتی ویروس های عمامه داری مانند خامنه‌ای و روحانی و رئیسی که ۴۰سال است به جان ملت افتاده‌اند به‌دست مردم و مقاومت نابود شوند، ایران‌زمین و مردمش با همه ظرفیتها و منابع طبیعی و انسانی و تاریخی و فرهنگی، از پس ویروس و زلزله و سیل و بی‌آبی برمی‌آیند و میهنی آباد و آزاد بنا خواهند کرد.

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز شنبه ۳آبان۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۴۶۰شهر از ۱۳۱هزار و ۷۰۰نفر گذشت. شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۴۶۵۶نفر، در آذربایجان غربی به ۳۷۷۳نفر، در البرز به ۳۶۵۳نفر، در اصفهان به ۷۱۷۲نفر، در ایلام به ۱۰۸۹نفر، در بوشهر به ۱۵۶۷نفر، در تهران به ۳۱۷۵۱نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۱۰۱۲نفر، در خراسان رضوی به ۹۸۹۲نفر، در سیستان و بلوچستان به ۳۵۷۱نفر، در فارس به ۳۴۵۱نفر، در قزوین به ۱۳۲۲نفر، در کردستان به ۲۳۶۶نفر، در کرمان به ۲۰۵۰نفر، در کرمانشاه به ۲۸۳۳نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۶۴نفر، در لرستان به ۵۶۷۸نفر، در همدان به ۳۵۴۵نفر و در یزد به ۱۹۸۱نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم گفت: بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی امنیتی در ۴۳شهرستان بحرانی که بیشترین مبتلا را دارند، از روز دوشنبه به‌مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود و در صورت لزوم در هفته بعد نیز این محدودیتها اعمال خواهد شد. هم‌چنین در جلسه روز پنجشنبه رئیس جمهوری با رؤسای کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از روز دوشنبه ۵آبان تا پایان آبان، حضور کارکنان دولت و دستگاههای اجرایی در تهران تا ۵۰درصد کاهش پیدا کند» (ایسنا ۳آبان).

در اصفهان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گفت: «تعداد کل بیماران کرونایی که در استان به‌جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند ۱۷۶۲نفر است که از این تعداد ۳۴۷نفر در ICU هستند. طی ۲۴ساعت گذشته ۳۹نفر فوت شده‌اند» (جوان ارگان سپاه پاسداران ۳مهر).

در فارس، مدیر روابط عمومی دانشگاه پزشکی گفت: «در ۲۴ساعت گذشته، ۲۰هم‌استانی دیگر به‌دلیل کرونا جان خود را از دست دادند. هم‌اکنون ۱۲۰۶بیمار بستری هستند، از این تعداد، ۱۶۶نفر در ICUهستند» (ایسنا ۳آبان).

در کرمانشاه، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا گفت: «روز گذشته از ۷۴۸آزمایش تشخیص کرونا ۵۷۰مورد آن مثبت بوده البته موارد ابتلا خیلی بیشتر است . هم‌اکنون ۷۶۸بیمار بستری هستند، ۳۳نفر حال بسیار وخیم دارند و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل و ۱۳۱نفر هم در ICUها بستری هستند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۳آبان).

در آذربایجان شرقی، معاون دانشگاه علوم پزشکی گفت: «روزانه ۵۰۰مبتلای جدید شناسایی می‌شود. بیمارستانها شلوغ و تعداد بستریها بالاست. طی ۴۸ساعت گذشته هزار و ۴۳بیمار جدید شناسایی و ۴۲نفر فوت شده‌اند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۳آبان).

در آذربایجان غربی بر اساس اعلام ستاد کرونا، «طی ۲۴ساعت گذشته با بستری شدن ۲۳۱نفر کل بستریهای به ۱۰۳۴نفر و در ICU به ۲۳۶نفر افزایش یافت که ۷۸تن از تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۳آبان).

در یزد، معاون دانشگاه علوم پزشکی گفت: «یزد در حال حاضر به نسبت جمعیت، بیشترین میزان بروز بیماری کرونا را در سطح کشور دارد. کادر درمان خسته و بسیار تحت فشار هستند و در طول شش ماه گذشته بیش از ۵۷۰نفر از آنها به این بیماری مبتلا شده‌اند. ظرفیت بیمارستانها پر شده است و ناچار به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی شده‌ایم» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲آبان).

خامنه‌ای امروز برای اولین بار در ۸ماه گذشته در دیدار حضوری با آخوند روحانی و جمعی از سرکردگان رژیم آخوندی تحت عنوان «ستاد ملی مقابله با کرونا» شرکت و به کلی‌گویی‌های بی‌محتوا مانند ضرورت «اتخاذ تصمیمهای قاطع حاکمیتی»، «اقناع افکار عمومی» و «همکاری همه دستگاهها و هم‌چنین همکاری مردم» پرداخت. وی بدون کمترین اشاره‌ای به سرمایه‌هایی که از ملت ایران به‌سرقت برده و در بنیادهای تحت کنترل خودش انباشته توپ را به زمین مردم انداخت و بر «لزوم تصویب جرایم سختگیرانه برای افرادی که مرتکب تخلفات بزرگ از ضوابط بهداشتی می‌شوند» تأکید کرد و گفت: «خیّرین و مردم نیز باید وارد میدان شوند» تا به کسانی که بیکار می‌شوند یا شرایط زندگی‌شان سخت‌تر شده است کمک کنند.

جلسه امروز خامنه‌ای در حقیقت ستاد ارتجاع در مقابله با قیام مردم خشمگینی است که از ظلم و ستم آخوندها به ستوه آمده‌اند. حضور افرادی مانند پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر حاتمی وزیر دفاع، پاسدار حسین اشتری سرکرده نیروی انتظامی، علوی وزیر اطلاعات، محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، آخوند علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه قم، دژخیم علی ربیعی، علی عسگری رئیس صدا و سیمای رژیم، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد و ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای‌عالی فضای مجازی که وظیفه‌ای جز سرکوب و اختناق ندارند مبین این حقیقت است.

طرفه این‌که خامنه‌ای گفت در مقابله با کرونا «در برخی کشورها مانند آمریکا بدترین مدیریت اعمال شده است» و روحانی گفت: «ویروس ماههای اخیر ویروس جهش‌یافته اروپایی است که سرعت و قدرت انتقال آن ۹برابر شده است». اما حقیقت این است که وقتی ویروس‌های عمامه‌داری مانند خامنه‌ای و روحانی و رئیسی که ۴۰سال است به جان ملت ایران افتاده‌اند به‌دست مردم و مقاومت ایران نابود شوند، ایران‌زمین و مردمش با همه ظرفیتها و منابع طبیعی و انسانی و تاریخی و فرهنگی، از پس ویروس و زلزله و سیل و بی‌آبی و ویروس بیماری بر می‌آیند و میهنی آباد و آزاد بنا خواهند کرد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳آبان۱۳۹۹ (۲۴ اکتبر۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60cf29e6-b5a3-4b23-abf2-058f0a9ec2db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات