728 x 90

آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۳۱۳هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۳۱۳هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است

 

  • روحانی: در حالی‌که قربانیان کرونا ادامه دارد روحانی با وقاحت گفتیکی از افتخارات بزرگش انقلاب در سلامت است، این همه بیمارستان، این همه تجهیزات، این همه پزشک و پرستار، این همه دستگاههای تشخیص!
  • وزارت بهداشت: در حال حاضر ۲۲شهرستان قرمز، ۱۷۵شهرستان نارنجی، ۲۵۱شهرستان زرد و هیچ شهر آبی وجود ندارد
  • زالی: در خیز چهارم در مقایسه با خیز سوم، رشد ۴۳درصدی مراجعان بستری و رشد ۴۸درصدی مراجعان سرپایی را داشتیم
  • دانشگاه پزشکی بوشهر: روزانه ۴۰۰نفر مبتلا داریم، این عدد سه قبل ۲۵۰نفر بود. بستری روزانه از ۲۵۰ به ۳۵۰نفر رسیده است
  • دانشگاه پزشکی قزوین: بستریهای کرونایی در مقایسه با روز گذشته بیش از ۵درصد افزایش پیدا کرده است

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز پنجشنبه ۲۷خرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۳۱۳هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است. شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۱۲۸۳۳نفر، در آذربایجان غربی به ۱۱۷۷۳نفر، در البرز به ۸۹۳۸نفر، در اصفهان به ۲۱۰۶۵نفر، در تهران به ۷۳۴۳۶نفر، در خراسان جنوبی به ۲۸۸۱نفر، در خراسان رضوی به ۱۹۰۵۰نفر، در خوزستان به ۱۹۷۲۶نفر، در زنجان ۳۴۱۵نفر، در فارس به ۱۰۵۰۲نفر، در کرمانشاه به ۶۰۹۳نفر، در گلستان به ۷۴۹۵نفر و در هرمزگان به ۴۲۹۰نفر رسیده است.

 

در حالی‌که سیاست‌های جنایتکارانه و چپاولگرانه رژیم آخوندی باعث شده کرونا همه روزه قربانیان جدیدی بگیرد روحانی با وقاحت گفت: یکی از افتخارات او «انقلاب در سلامت است، هیچ‌کس نمی‌تواند این واقعیت را منکر شود. این همه بیمارستان، این همه تخت‌های بیمارستانی، این همه تجهیزات، این همه پزشک و پرستار، این همه دستگاههای تشخیص در سراسر»!

 

وزارت بهداشت رژیم اعلام کرد: «وضعیت کرونا در نوار جنوبی کشورمان گسترش یافته است. ۲۲شهرستان قرمز، ۱۷۵شهرستان نارنجی، ۲۵۱شهرستان زرد و هیچ شهر آبی وجود ندارد» (همشهری ۲۷خرداد۱۴۰۰). خبرگزاری نیروی قدس امروز نوشت: «فارس و هرمزگان و تا حدودی بوشهر و سیستان و بلوچستان به کانون‌های نگرانی پیک پنجم با ویروس هندی تبدیل شده‌اند».

 

 

در هرمزگان، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: در روزهای گذشته ۱۰۰۰مورد مثبت داشته‌ایم که روزانه تکرار می‌شود؛ به نسبت خرداد سال گذشته، ۲۵درصد افزایش فوتی داشته‌ایم» (ایسنا ۲۷خرداد۱۴۰۰).

 

در بوشهر رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «روزانه ۴۰۰نفر در بوشهر به کرونا مبتلا می‌شوند این در حالی است که تا سه هفته گذشته میزان ابتلا روزانه به ۲۵۰نفر رسیده بود. بستریهای روزانه از ۲۵۰ به ۳۵۰نفر افزایش یافته است» (ایرنا ۲۷خرداد۱۴۰۰).

 

در قزوین، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «مجموع کل بستریهای کرونایی در استان قزوین به ۲۴۳نفر رسیده که در مقایسه با روز گذشته بیش از ۵درصد افزایش پیدا کرده است» (خبرگزاری نیروی قدس ۲۷خرداد ۱۴۰۰).

در لرستان، معاون دانشگاه پزشکی گفت: چند روزی است که آمارها افزایشی است و امروز نیز تعداد مبتلایان و بستریها نسبت به قبل بیشتر شده است. ۳۵۵بیمار مبتلا کرونایی در استان بستری هستند» (خبرگزاری نیروی قدس ۲۷خرداد ۱۴۰۰).

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۷خرداد ۱۴۰۰ (۱۷ژوئن ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7cb40550-e991-49f3-ab00-a77a8915ec81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات