728 x 90

آمادگی خامنه‌ای برای ارسال سوخت مجانی به لبنان

ارسال سوخت رایگان به لبنان
ارسال سوخت رایگان به لبنان

در حالی که نوجوانان محروم بلوچ به‌خاطر فروش چند گالن سوخت برای زنده ماندن با گلوله‌های پاسداران به خاک می‌افتند، رسانه‌های حکومتی خبر از آمادگی رژیم آخوندی برای ارسال سوخت رایگان به لبنان دادند.

رویداد ۲۴ ـ ۶شهریور ۱۴۰۱ نوشت: «علی حجازی، دبیرکل حزب سوسیالیستی عربی بعث با حضور در سفارت ایران با مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان دیدار و رایزنی کرد. به گزارش ایسنا از النشره، امانی در این دیدار ضمن تأکید بر حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از لبنان خاطرنشان کرد که ایران آماده ارسال سوخت به لبنان به‌محض قبول دولت لبنان و ارسال هیأت رسمی به تهران برای برنامه‌ریزی مستقیم در این خصوص است».

این رسانه حکومتی در حالی که تلاش کرد ارسال مجانی سوخت و ذخایر ملی ایران در مسیر جنگ‌افروزی خامنه‌ای را کتمان کند در ادامه افزود: «دبیرکل حزب سوسیالیستی عربی بعث هم‌چنین از ابتکار عمل‌های ایران در حمایت از ملت لبنان از جمله دادن سوخت به این کشور تقدیر و تشکر کرد».

لازم به یادآوری است که پیش از این حسن نصرالله به صراحت گفته بود ما هر زمان و هر قدر بخواهیم از جمهوری اسلامی نفت و سوخت رایگان می‌گیریم...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/535be735-9d77-4c53-8042-efea3c792557"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات