728 x 90

«آلبانی‌نشینان»! ترجیع‌بند سوزنامه‌های حکومتی

اشرف ۳ در آلبانی
اشرف ۳ در آلبانی

«آلبانی‌نشینان... آلبانی‌نشینان... آلبانی‌نشینان»!

این کلید‌واژه‌ای است که با بسامدهای مختلف، ورد زبان سران حکومت فاشیست ـ توتالیتاریست آخوندی است. یکی از آنها که می‌خواست در بیان بث‌الشکوای نظام از تأثیر و کارکرد آلبانی‌نشینان روی دست دیگر همتایان بلند شود، به‌گونه‌یی غیرمترقبه گفت:

«ما الآن با ۲ ویروس طرف هستیم، یک ویروس کرونا است و یک ویروس تیرانا است که پایتخت آلبانی است و در آنجا هزار و ۵۰۰ منافق در اردوگاههایی هستند که برای این‌ها سالن‌هایی را تجهیز کرده‌اند و این‌ها هر روز آنجا می‌روند و پشت کامپیوتر می‌نشینند و شروع به جنگ روانی و جنگ اینترنتی بر علیه جمهوری اسلامی می‌کنند» (اکبر ترکان. ۱۸فروردین۹۹).

 

البته گوینده در ۲۶اردیبهشت ۱۴۰۰ به زیر خاک نقل مکان کرد؛ ولی این جملهٔ قصار را به یادگار گذاشت تا اشاره‌یی باشد به این واقعیت که تنها پادزهر و آنتی‌تز نظام آخوندسالار و مبتنی بر اصل ضدایرانی ولایت فقیه، سازمان مجاهدین خلق ایران است.

این‌روزها در شبکه‌های اجتماعی هر جا کلیپ، نمآهنگ، عکس‌نوشته، اینفوگرافی، صوت یا متنی با مضمون براندازی در بین کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود، ذره‌بین‌های رصدکننده و مانیتورینگ‌های سایبری آن را کاربر به کاربر دنبال می‌کنند و در نهایت این نتیجه را می‌گیرند که از «آلبانی» آمده است و «آلبانی‌نشینان» آن را تولید کرده‌اند. این آنها هستند که «هر صدایی را ضریب می‌دهند و از کاهی کوه می‌سازند»! و مدام ترافیک داده را در سوشیال مدیا به خود اختصاص می‌دهند و ناخودآگاه روی قضاوت و آرای مردم در داخل کشور تأثیر می‌گذارند.

 

گویی این‌روزها صحبت از آلبانی‌نشینان به یک برند در بین سران حکومت تبدیل شده است و در این زمینه روی دست هم بلند می‌شوند.

ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت آخوندها مدعی شده است «بسیاری از توئیتهایی که ضد واکسن ایرانی کرونا‌زده می‌شود منشاء آلبانی دارد» (تسنیم. ۱۹خرداد ۱۴۰۰).

انگشت اتهام در ماجرای برملا کردن پشت‌پرده‌های مهندسی انتخابات نیز به‌طور معمول مجاهدین و آلبانی‌نشینان را نشانه می‌رود. 

 

« (مجاهدین) را می‌توان پای ثابت همه انتخابات برگزار شده بعد از انقلاب در جمهوری اسلامی ایران دانست! البته نه با کسوت دمکراتیک، بلکه در نقش‌هایی برای برهم زدن صندوق رأی و تخریب انتخابات... محتوای تولیدشده توسط (آنها) در آلبانی از جمله عکس نوشته‌ها، کاریکاتورها، کلیپ‌ها و یادداشتها همگی بر همین مسأله تمرکز کرده‌اند که اساساً صندوق رأی در جمهوری اسلامی هیچ نتیجه‌یی در برنداشته و انتخابات در ایران بر زندگی و آینده مردم اثرگذار نبوده و نیست» (بولتن نیوز. ۹خرداد ۱۴۰۰).

این رسانهٔ وابسته به هارترین باندهای ولی‌فقیه مجاهدین را متهم می‌کنند که حتی نظر‌سنجی هم راه می‌اندازند ولی از نوعی که در آن براندازی برجسته باشد.

«... فرق این نظرسنجی‌ها با محتوای منتشر شده از سوی (مجاهدین) این است که (این سازمان) همراه با بیان چنین نتایجی نسخه براندازی نظام ایران را نیز ارائه می‌دهد» (همان منبع).

نقش مجاهدین در افشای پشت پردهٔ مهندسی انتخابات را فهمیدیم ولی اینجا تنها جایی نیست که «آلبانی‌نشینان» مذاق خامنه‌ای و من تبع را تلخ کرده‌اند، حتی وقتی بسیجی دون‌پایه در گیلان در مورد ورزش و جوانان صحبت می‌کند، ناگهان به صرافت می‌افتد که گریزی به صحرای کربلای آلبانی‌نشینان بزند و «۶۰ شبهة ایجاد شده از سوی مجاهدین را» روزانه بر شمارد.

«مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار گیلان:

حدود هزار و ۵۰۰نفر در آلبانی روزانه حدود ۶۰ شبهه را در جهت ایجاد یاس در جامعه ایجاد می‌کنند که تشخیص آن برای بسیاری به‌ویژه جوانان مشکل است» (خبرگزاری مهر. ۲۰خرداد ۱۴۰۰).

***

پس معلوم می‌شود موضوع «آلبانی‌نشینان» از داستان چند «سوله»! یا «سالن تجهیز شده» و تعدادی کامپیوتر فراتر است. از این سوله‌ها و کامپیوترها دیگران نیز دارند، آن درد بی‌درمان که در اعتراف‌نامه‌ها موج می‌زند، خطری است که مجاهدین برای استبداد دینی ایجاد کرده‌اند. آنها نسخهٔ براندازی این حکومت را ارائه می‌کنند. خطرناک هستند زیرا روی جوانان تأثیر می‌گذارند. باقی ماجرا را همه می‌دانند و نیازی به توضیح نیست. آتش جواب آتش.

 

با تمام ترس‌هایت، پنهان‌

ـ در ناشناخته‌های مخفی ترس ـ

از من بترس!

ایلخان طیلسان تقدس بر دوش!

خلیفهٔ دجال‌فعل آیه‌های خدایی فروش!

 

من با تمام یاخته‌های برهنهٔ خشم

در عصب‌های برانگیختهٔ شمشیر

در کمین توأم.

 

من تمام قامت

تمامِ قامتٍ خشم را

از تمام زاغه‌های باروت جهان

برای لحظهٔ موعود

گردآورده‌ام.

 

کم ترسیده‌ای از من، ترسناک لرزان!

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50d0a929-2701-4c0c-b18a-c35d29281ce5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات