728 x 90

آصفی: آلبانی با پناه دادن به چند هزار مجاهد حق طرح ادعای حقوق‌بشری ندارند + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

آصفی سفیر سابق رژیم در فرانسه: هم‌پیمانی آمریکا با آلبانی موضوع قابل توجهی است. شرایط به شکلی شده که آمریکا با آلبانی، بانی موضوعی در شورای امنیت شود و نشست برگزار می‌کند.

 

آلبانی با پناه دادن به چند هزار مجاهد که دستشان به خون حداقل ۱۷هزار نفر از ما آلوده است که البته آمار ما بیشتر از این تعداد را نشان می‌دهد حق طرح ادعای حقوق‌بشری ندارند.

 

خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا ۱۷آبان) ۱۴۰۱: حمیدرضا آصفی، سفیر اسبق در فرانسه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری حکومتی ایرنا درباره نشست هفته گذشته شورای امنیت سازمان ملل عنوان کرد: هم‌پیمانی آمریکا با آلبانی موضوع قابل توجهی است به این معنا که شرایط ایالات متحده به شکلی شده که با کشوری مانند آلبانی، بانی موضوعی در شورای امنیت شود. آلبانی با پناه دادن به چند هزار منافقی که بر اساس اعتراف آنها، دستشان به خون حداقل ۱۷هزار ایرانی آلوده است که البته آمار ما بیشتر از این تعداد را نشان می‌دهد، نشست برگزار می‌کند، حق طرح ادعای حقوق‌بشری ندارند.

سفیر اسبق ایران در فرانسه با مضحک خواندن اظهارات و مواضع آلبانی گفت: کشوری که مأمن و خانه امن یکسری تروریست است نمی‌تواند درباره حقوق‌بشر صحبت کند، ضمن این‌که هم‌پیمانی آمریکا و همراهی آلبانی آن هم با آن حد و اندازه، موضوع قابل تعامل و توجه است.

وی با اشاره به موضوع اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در کشور اظهار کرد: موضوع اعتراضاتی که اخیراً به‌وجود آمد متأسفانه با اغتشاشات همراه شد.

 

سخنگوی مجاهدین خطاب به آصفی سفیر سابق رژیم در فرانسه: آمار هم‌چنانکه تو می‌گویی بسا بیشتر است و با خودت و امثال خودت بیشتر هم خواهد شد و نشان می‌دهد که یک جنگ داخلی عظیم بین خلق و مجاهد خلق با رژیم اشغالگر آخوندی در جریان بوده که اکنون می‌رود تا به بار بنشیند و ایران آزاد شود. بنابراین رژیم آخوندی و عوامل آن را ایرانی محسوب نکن. آخوندها و ماله‌کشان و دیپلمات تروریست‌های آنها اشغالگرند. خلق قهرمان و فرزندان رشیدش سوگند خورده‌اند ایران را از شما پس بگیرند. آمار تو را هم اضافه خواهند کرد!

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28f8a1a3-b750-468a-9484-3762190bea81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات