728 x 90

آشفتگی باندهای حکومتی از پیامدهای محدود کردن اینترنت

اینترنت -عکس از آرشیو
اینترنت -عکس از آرشیو

در حالیکه اعتراضهای عمومی و آشفتگی باندهای حکومتی از پیامدهای محدود کردن اینترنت ادامه دارد، کیهان خامنه‌ای روز ۹مرداد ضمن تأکید بر این طرح که دست پخت ولی‌فقیه ارتجاع است، نوشت: اگر بحث مهم اقناع‌سازی درست صورت می‌گرفت این همه سر و صدا و تحریف و اصلاً فرصت بروز نمی‌یافت.

پاسدار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل رژیم نیز گفت: فضاسازی رسانه‌یی علیه طرح «صیانت» از سوی افرادی است که منافع‌شان در ولنگاری مدیریتی فضای مجازی است. (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۹مرداد).

از سوی دیگر واعظی رئیس دفتر آخوند روحانی گفت: تلاش برای مقابله با فناوری محکوم به شکست است...

هر گونه ایجاد محدودیت در این فضا پیامدهای قابل توجهی خواهد داشت و موجب تعطیل شدن کسب‌وکارهای فراوان خواهد شد. (خبرگزاری حکومتی انتخاب ۹مرداد)

عباس عبدی مهره باند مغلوب نیز در وحشت از عواقب این طرح در نامه‌یی به رئیسی جلاد نوشت: هر گونه محدودیتی در این زمینه با واکنش مواجه خواهد شد. واکنش‌ها نیز از تشدید اعتراضات میدانی گرفته تا خشم و بدبینی و حتی فحاشی رخ خواهد داد.

یک مهره دیگر باند مغلوب نیز با ترس و نگرانی نوشت: . فاجعه عمیق‌تر از آن است که فکرش را بشود کرد. نویسنده این طرح از سعید امامی که پیش‌نویس طرح قانون مطبوعات را برای مجلس پنجم نوشته بود، پیچیده‌تر بوده است. در عمل فضای مجازی برای کاربران داخلی بسیار تنگ و محدود خواهد شد.(تلگرام اصلاحات نیوز رژیم ۹مرداد)

یک آخوند حکومتی هم باوحشت به سرکردگان نظام هشدار داد: اینترنت را قطع کنید تا راهی جز ریختن در خیابان باقی نماند. مردم الآن دارند همین اینترنت ضعیف را با فیلترشکن و مصیبت و دردسر تحمل می‌کنند، شما می‌آیید همین را هم قطع می‌کنید و راهی جز ریختن در خیابان و آتش زدن سطل آشغال باقی نمی‌گذارید!. (سایت حکومتی دنیای اقتصاد ۹مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3ef87bf-1e18-4829-95fe-963d9a1616d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات