728 x 90

آسوشیتدپرس از کشف چهارمین تونل حزب‌الشیطان لبنان وابسته به رژیم آخوندی خبر داد

نیروهای  سازمان ملل - عکس از آرشیو
نیروهای سازمان ملل - عکس از آرشیو

آسوشیتدپرس از کشف چهارمین تونل حزب‌الشیطان لبنان وابسته به رژیم آخوندی خبر داد و نوشت: حزب‌الله در جنگ ۲۰۰۶از این نوع تونلها استفاده کرده بود ولی هنوز اظهارنظری در مورد تونلهای پیدا شده طی دو هفته گذشته نکرده است.

 

هفته پیش واشنگتن فری بیکن خبر داد، دولت ترامپ فاش کرده است رژیم ایران در ساخت چند تونل زیرزمینی به داخل اسراییل برای حملات شبه‌نظامیان حزب‌الله و دیگر نیروهای تروریستی نقش داشته است. مقامهای آمریکایی می‌گویند شاهد یک افزایش شدید فعالیت در این زمینه از سوی گروه تروریستی دست‌نشانده رژیم ایران هستند.

 

فارین پالسی طی مقاله‌یی از دونالد ترامپ خواست، ارتباطات شبکه مالی حزب‌الله لبنان را در قاره آمریکا قطع کند.

فارین پالسی می‌نویسد: منطقه‌یی در مرز مشترک آرژانتین، برزیل و پاراگوئه، فعالترین مرکز مالی گروه تروریستی حزب‌الله است و در صورت قطع شبکه مالی آن، عملیات حزب‌الله در قاره آمریکا می‌تواند در سال ۲۰۱۹رو به زوال برود..

این روزنامه به‌نقل از مقامات ارشد آرژانتین، برزیل و پاراگوئه افزود: تمهیدات پولشویی حزب‌الله می‌تواند عامل نقل و انتقال نزدیک به ۶۰۰میلیون دلار در سال در این منطقه باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a83ba1f-a86b-40a9-8d4a-6b651e55a1c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات