728 x 90

آسوشیتدپرس: محدودیت ویزا علیه قاتلان کاظم رجوی

وزارت خارجه آمریکا
وزارت خارجه آمریکا

آسوشیتدپرس روز شنبه اول شهریور۹۹ در گزارشی از محدودیت ویزا علیه قاتلان دکتر کاظم رجوی توسط آمریکا خبر داد و نوشت: اوایل جمعه مایک پمپئو محدودیت ویزا علیه ۱۴ ایرانی را اعلام کرد که شامل ۱۳مقام می‌شدند که خود را به‌عنوان دیپلمات ایرانی جازده و کاظم رجوی یک روشنفکر ایرانی و شخصیت اپوزیسیون را در سوئیس در سال۱۹۹۰ به‌قتل رسانده بودند. او برادر مسعود رجوی رهبر اپوزیسیون ایران بود.

پمپئو همچنین محدودیت ها را بر حجت الله خدایی سوری مدیر زندان منفور اوین ایران اعمال کرد».

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، با استقبال از لیست‌گذاری مدیر شکنجه‌گاه اوین و منع صدور ویزا برای ۱۳تن قاتلان و خانواده قاتلان دکتر کاظم رجوی شهید بزرگ حقوق‌بشر از سوی وزیر خارجه آمریکا را یک گام ضروری بین‌المللی در مبارزه علیه سرکوب و تروریسم و هم‌چنین در راستای امنیت کشورهای اروپایی توصیف کرد که بایستی با حکم جلب و محاکمه و مجازات سردمداران رژیم و عاملان جنایت تکمیل شود.

خانم رجوی تأکید کرد سردمداران رژیم و مشخصاً علی خامنه‌ای، رهبر رژیم، علی فلاحیان وزیر اطلاعات وقت، علی‌اکبر ولایتی مشاور خامنه‌ای و وزیر خارجه وقت و حسن روحانی دبیر وقت شورای عالی امنیت رژیم که آمران این جنایت در اردیبهشت ۱۳۶۹ در نزدیکی ژنو بودند باید در برابر عدالت قرار گیرند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/181d231f-b2ef-41d8-be15-75c2721dfe03"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات