728 x 90

آسوشیتدپرس از تهدید رژیم ایران علیه یک پایگاه نظامی و یک فرمانده ارشد ارتش آمریکا خبر داد

تهدید رژیم ایران علیه یک پایگاه نظامی و یک فرمانده ارشد ارتش آمریکا
تهدید رژیم ایران علیه یک پایگاه نظامی و یک فرمانده ارشد ارتش آمریکا

آسوشیتدپرس:

دو مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا گفتند

رژیم ایران تهدیدهایی علیه پایگاه نظامی فورت مک نایر

در واشنگتن و علیه معاون رئیس ستاد ارتش به‌عمل آورده است

 

این دو مقام اطلاعاتی آمریکا گفتند فرماندهان نظامی رژیم ایران

از نتایج ضد حمله‌های خود به‌ویژه حمله موشکی به عین الاسد در عراق

در روزهای پس از کشته شدن قاسم سلیمانی راضی نیستند

 

آسو شیتد پرس اول فروردین ۱۴۰۰ گزارش داد: دو مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا گفتند رژیم ایران تهدیدهایی علیه پایگاه نظامی فورت مک نایر (Fort McNair)، در واشنگتن و علیه معاون رئیس ستاد ارتش به‌عمل آورده است.

آنها گفتند که ارتباطات رهگیری شده توسط آژانس امنیت ملی در ژانویه نشان می‌دهد سپاه پاسداران درصدد "حملات به سبک ناو جنگی «کول» oleC است که اشاره‌یی می‌کند به حمله اکتبر ۲۰۰۰ توسط یک قایق کوچک در کنار ناو جنگی نیروی دریایی آمریکا که در اثر آن ۱۷ ملوان کشته شدند.

به گفته این مقامات، اطلاعات به‌دست آمده هم‌چنین تهدید به کشتن ژنرال جوزف ام مارتین معاون رئیس ستاد نیروی زمینی آمریکا و برنامه‌ریزی برای نفوذ و شناسایی این پایگاه را نشان می‌دهند.

در یک جلسه مجازی در ژانویه برای بحث در مورد محدودیتهای پیشنهادی، سرلشکر عمر جونز (Omar Jones)، فرمانده منطقه نظامی واشنگتن، از تهدیدهای "معتبر و مشخص" علیه رهبران نظامی که در پایگاه زندگی می‌کنند نام برد.

ژنرال عمر جونز گفت: ارتش گشت‌زنیها را در امتداد خط ساحلی افزایش داده است. هم‌چنین تابلوهای منطقه ممنوعه بیشتری نصب کرده و دوربین‌هایی را برای نظارت بر کانال واشنگتن قرار داده است.

این دو مقام اطلاعاتی گفتند فرماندهان نظامی رژیم ایران از ضد حمله‌های خود، به‌ویژه نتایج حمله موشکی به پایگاه هوایی عین الاسد در عراق در روزهای پس از کشته شدن قاسم سلیمانی، راضی نیستند. (خبرگزاری آسوشیتدپرس: اول فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e848058-0594-4dba-990a-0f7843218e0f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات