728 x 90

آری، این‌چنین است «می‌توان و باید»

از دور خارج شدن چند سامانه وزارت ارشاد
از دور خارج شدن چند سامانه وزارت ارشاد

عملیات موفقیت‌آمیز از دور خارج کردن سامانه‌های وزارت به‌اصطلاح ارشاد رژیم در روز ۲۳اسفند، یک ضربه سنگین بر دستگاه عریض و طویل سانسور و اختناق است. این عملیات به‌طور خاص مرهمی بر زخم‌های ۴۳ سالهٔ بگیر و ببند قلم و کتاب و فکر و فرهنگ و اطلاع‌رسانی توسط نظام آخوندی است.

 

این عملیات ستودنی و غرورانگیز، گذشته از کیفیت فنی و اجرایی، خیلی سریع در زمرهٔ اصلی‌ترین خبرها واقع شد و دقیقه به دقیقه بر انعکاس و بازتاب آن افزوده گشت. شبکه‌های مجازی ناگهان تبدیل به دومینوی ارائهٔ خبرها و تصاویر این عملیات بزرگ شدند. این موفقیت که انعکاس در انعکاس را بازآفرینی و تکثیر می‌کند، هم‌چون بهمنی در مسیر خود، دامنه‌اش گسترده و حجمش انبوه می‌شود و آثارش هنوز در پیمودن و بازتاب میان تفسیرها و تحلیل‌ها و گفت و گوهاست.

 

این عملیات بزرگ ــ که هنوز باید در انتظار عواقب بسا فراگیرترش بر دستگاه عریض و طویل سانسور رژیم بود ــ در گرماگرم وقوعش، چند پیام قابل توجه دارد:

۱ـ هر آن کس یا گروهی که دغدغهٔ اصلی‌اش پایان دادن رنج و مرارت و تنگناهای مردم ایران از سلطهٔ نظام اهریمنیِ ملایان اشغالگر است، لحظه به لحظه با تعهدش برای تحقق آن در ایران‌زمین پیوند دارد. چنین است که با این مسؤلیت‌پذیریِ انسانی و ملی و میهنی، یک روز هم آرام و قرار ندارد و همواره در تکاپوی گشایش مسیر برانداختن بختک دیکتاتوری آخوندی و شکستن طلسم اختناق آن می‌باشد.

 

۲ـ در این مسیر و در پیوند مداوم با این مسؤلیت‌پذیری همواره هوشیار، خلاق و حواس‌جمع برای شکار لحظات با هدف ضربه زدن به دشمن مردم ایران، شکست دادن هیمنهٔ آن و بذرافشانیِ امید و رویش در شوره‌زار تیره‌ناک روزگار آخوندزده است.

 

۳ ـ برانداختن دیکتاتوری ملایان، یک مسئولیت شخصی و جمعی به‌وسعت فلات ایران‌زمین و بر شانه‌های تمام اقشار است. این عملیات بزرگ تنها بخشی از یک مسؤلیت‌پذیری ملی می‌باشد. بنابراین باید به اصل «می‌توان و باید» در تمام زمینه‌های ضربه زدن به اهریمن آخوندی و راهگشایی برای رسیدن مردم به آرزوی سرنگونی این رژیم ایمان آورد و اثبات‌گر آن بود.

 

۴ ـ هرگز نباید مقهور دود و دم تبلیغاتی و دجالگریهای مذهبی و سیاسیِ نظام ملایان و کارگزاران آن شد. این عملیات بزرگ در منظر همهٔ ایرانیان آشکار نمود که می‌توان و باید بساط دجالیت، هیبت سرکوب و اختناق و سیطرهٔ چپاول نظام آخوندی را حتی از درون آن درهم پیچید.

 

۵ ـ با خلاقیت، هوشیاری و دلیریِ نسل آزادی‌جو و سرنگونی‌خواه، قدرت‌نمایی سایبری صدها هزار نفرهٔ نظام ملایان که دستگاه عریض و طویل تبلیغاتی آن، مدام در دود و دمش می‌دمد، یکی از بزرگ‌ترین ضربه‌های کاری را دریافت نمود.

 

۶ ـ آن‌که آستین همت و حمیت و غیرت برای در آغوش کشیدن شاهد آزادی بالا می‌زند، نیروی نامیرایی است که می‌تواند با نور عشقش به رهایی ایران از سلطهٔ حاکمیت آخوندی، پردهٔ سنگین‌ترین ظلام سیاسی و روحی و روانی را براندازد و ناشدنی‌های نامتصور را شدنی و شهودی و عینی کند.

بنابراین چنین عملیات‌هایی را باید گل دادن قیامهای پیاپی اقشار مردم ایران در سال۱۴۰۰ دانست. باشد که نسل جوان و شورشی ایران باز هم توان و انرژی و خلاقیت شورآفرین خود را برای جبهه‌هایی این‌چنین گسترش دهد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8cd66a73-1fb5-428b-9989-7676a48c81ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات