728 x 90

آخوند نبویان: غربی‌ها فقط روی کاغذ می‌خواهند تحریم‌ها را بردارند، خبری از لغو تحریم‌ها نیست

آخوند محمود نبویان
آخوند محمود نبویان

آخوند نبویان عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارتجاع با زیر سؤال بردن مذاکرات دولت آخوند رئیسی جلاد در ارتباط با مذاکرات اتمی در وین گفت: آقایان گفتند تنها تحریم ۲۰نفر را برمی‌دارند. غربی‌ها فقط روی کاغذ می‌خواهند تحریم‌ها را بردارند، خبری از لغو تحریم‌ها نیست.

آخوند نبویان در ادامه خبر از «عدم رعایت نکات مهم مصوبه مجلس در این مذاکرات» داد.

وی گفت: مشکلات زیادی در این توافق وجود دارد که ما باید به هوش باشیم، به طور مثال درباره لغو تحریم‌های آیسا و کاتسا مطلقا تعهد ندادند. در لیست (sdn) که لیست رفع تحریم 200 نفر مد نظر بود به 980 مورد رسید اکنون آقایان گفتند تنها تحریم 20 نفر را برمی‌دارند و بر روی همین موضوع توافق می‌کنند.

وی تأکید کرد: درباره کانورشن یعنی تبدیل ارز تعهد نداده‌اند که انجام می‌شود یعنی وقتی نفت می‌فروشیم معلوم نیست درآمدی ارزی آن را بتوانیم به دست بیاوریم. در بحث تحریم‌ها آمریکا مطلقا تعهد نداده است که از برجام خارج نشود.

 

یک عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: متأسفانه اخبار خوبی از مذاکرات به گوش نمی‌رسد.

محمودوند عضو مجلس ارتجاع در جلسه روز شنبه ۷اسفند مجلس ارتجاع گفت: در اخباری که پیرامون توافقات به ما رسیده خوب نیست.

این عضو مجلس ارتجاع هم‌چنین گفت: «اگر قانون راهبردی مجلس رعایت نشود قطعاً دولت باید پاسخگو باشد.

مصری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع در ادامه صحبت‌های محمودوند تأکید کرد که عبداللهیان وزیر امور خارجه رژیم فردا جهت توضیحات به مجلس می‌آید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d354805-e029-4c96-a632-e8d4d43f2323"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات