728 x 90

آخوند ناصر قوامی: تمامی برخوردهای مسئولان با حجاب بانوان سیاسی است

ناصر قوامی نماینده پیشین مجلس ارتجاع
ناصر قوامی نماینده پیشین مجلس ارتجاع

آخوند ناصر قوامی از باند مغلوب نظام با برملا کردن نیت جنایتکارانه آخوندها از سرکوب زنان گفت: بنده فقط یک چیز را به شما بگویم تمامی برخوردهای مسئولان با حجاب بانوان سیاسی است و یک درصد هم فکر نکنید که این جماعت دردشان دین و ایمان مردم است! اگر کسی دردش دین و ایمان مردم است، چرا باید یک زن را به زور و با کتک ارشاد کند و یا او را تهدید به زندان کند؟! آقایان بانوان را هم کتک می‌زنند هم آن بندگان خدا را تا به مراکز مربوطه نبرند بیخیال نمی‌شوند! آقایی که با زنان بدین گونه رفتار می‌کنی یادت باشد که نه تنها او را به بهشت نمیبری بلکه جای خودت هم در جهنم است! من نمی‌دانم چگونه یک زن موهای همجنس خودش را در دستانش می‌گیرد و به او توهین می‌کند؟! مگر تو خودت زن نیستی مگر نمی‌دانی این توهین چقدر یک زن را آزار می‌دهد؟!

در ادامه گفت همان‌طور که از بازداشتها و محدودیت‌های شدیدی که این روزها شاهدش هستیم، شاهد پیش رفتن رئیسی به سمت امنیتی‌تر کردن کشور هستیم! با توجه به شرایط اسفناک اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و... علت این حجم از فشارهای امنیتی چه می‌تواند باشد؟ چرا رئیسی هنوز یک‌سال نشده تصمیم گرفته به‌نحوی گربه را دم حجله بکشد؟!

من نمی‌دانم این برخورد مأموران گشت ارشاد به‌دلیل فرصت‌طلبی است یا یک لقمه نان اما هیچ توجیهی ندارد! جالب است من خانم ماموری را دیدم که به‌زور موهای یک زن را در دستانش پیچاند و از آن طرف مأموران مرد به بدن زن دست‌زده و او را با کتک وارد ونهای گشت ارشاد می‌کنند! اقدامات و برخوردهای گشت ارشاد نه تنها به نفع اسلام نیست بلکه ظلم و خیانت به اسلام است! مأموران گشت ارشاد با این برخوردهایی که با بانوان دارند جزو خیانتکاران به اسلام هستند.

رئیسی باید بداند با این بگیر و ببندها هر روز به دشمنان جمهوری اسلامی افزوده خواهد شد! باید به‌حال آن قاضی‌ای که اتهام اقدام علیه امنیت ملی صادر کرده است، گریه کرد! ... آقایان امنیتی بدانند که با زندانی کردن مردم نمی‌توانند اعتقاداتشان را هم تغییر دهند! ... هر کدام از مخالفانی که بازداشت کرده‌اید، تبدیل به نارنجکی علیه جمهوری اسلامی می‌شوند!

حجاب بهانه است پشت پرده، گرانی‌هاست که معیشت و سلامتی مردم را نشانه گرفته است!

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7eeab28-8ce7-4838-b577-eb94f2491ab9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات