728 x 90

آخوند علم‌الهدی هزینه‌های تبلیغاتی را رقابت در قدرت و یا بهره‌برداری از حاشیه قدرت نامید

آخوندعلم الهدی
آخوندعلم الهدی

آخوند علم‌الهدی نماینده و امام جمعهٔ خامنه‌ای در مشهد در نمایش جمعه روز ۲۲ آذرماه از دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی و قضایی خواست کاندیداهایی را که گله‌یی برای شرکت در نمایش انتخابات ثبت نام کرده‌اند تصفیه کنند.

علم‌الهدی با اشاره به هزینه‌های بسیار گزافی که کاندیداها صرف تبلیغات خود می‌کنند، گفت:

بنده می‌خواهم خواهش کنم در درجه اول از دستگاههای نظارتی بر انتخابات و بعد تقاضا کنم از دستگاههای امنیتی اطلاعاتی و قضایی این قصه را پیگیری کنند هزینه کاندیداتورها کاملاً شفاف بشود. یک آقای تاجر یا یک شرکت اقتصادی به چه مناسبت می‌آید صد میلیون تومان پول می‌دهد به یک ستاد انتخاباتی که یک آقایی رأی بیاورد؟ او چه نفعی دارد؟ از یک نفر چی می‌خواهد این برای خدا آمده این کار را می‌کند؟ یک آقای تاجر اهل معامله یا یک شرکت اقتصادی صد میلیون تومان به ستاد انتخاباتی یک کاندیدا کمک می‌کند این بیاید نماینده مجلس بشود برای او چه نفعی دارد؟ جز این‌که می‌خواهد از پرتو او استفاده کند؟ جز این‌که می‌خواهد از حاشیه قدرت او بهره‌برداری کند پس این شد رقابت در قدرت و برای بهره‌برداری از حاشیه قدرت این آقای کاندید است که این آقا می‌آید صد میلیون تومان به این ستاد انتخاباتی کمک می‌کند من خواهش می‌کنم دستگاههای امنیتی و قضایی ما هم در کنار دستگاههای نظارتی قصه را پیگیری کنند این هزینه‌ها معلوم بشود از کجاست.

آخوند علم‌الهدی در قسمتی دیگری از سخنرانی خود سنگ مردم محروم که نان شب ندارند را به سینه زد و ادعای روحانی مبنی بر دادن یارانه و بسته‌های معیشتی به مردم محروم را تکذیب کرد و گفت:

«بعضی‌ها شام شب ندارند این مردمی که همه زندگی‌شان با یارانه می‌گذشته یارانه‌شان هم قطع شده بسته معیشتی هم بهشان ندادند یک اقایی که میلیون و نیم مستمری بگیر است تأمین اجتماعی است گفت آقا به من بسته معیشتی ندادند در تمام فامیل ما که همه فقیر هستند فقط به دو نفر بسته معیشتی دادند بنده خواهش می‌کنم از آقای استاندار که در محضرشان هستیم این قصه را در این استان پیگیری کنند...

.... خب این مردم زندگی‌شان با یارانه می‌گذشت یارانه هم قطع شده شده بسته معیشتی این را هم بهشان ندادند.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d7ac40d-acb1-4dd5-831e-324382bffb5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات