728 x 90

آخوند علم الهدی: یک عده قدرت‌یاب و فرصت‌طلب می‌خواهند در این مملکت به قدرت برسند

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی

آخوند علم الهدی  در نمایش جمعه امروز31فروردین 97 مشهد، حرفهایی زد که بجای  نمایش اقتدار نظام و تعریف از سپاه پاسداران، این صحنه را  تبدیل به نمایشگاه جنگ باندی و وضعیت پوسیده نظام ولایت کرد.

علم الهدی گفت: «جریان دوم جریان سیاسی داخلیه. یه عده قدرت یاب و فرصت‌طلب که می‌خوان در این مملکت به قدرت برسند و با به قدرت رسیدن کشور انقلابی را به یک کشور غير انقلابی پایگاه رفاه و لذت و عیاشی خودشون قرار بدهند. اینها با سپاه مسأله دارند این ها..... در گوشه و کنار در مقابل سپاه وای میسن. جریان سومی که با سپاه مسأله دارد جریان انقلابیون خسته شده از انقلاب است. که میگن از انقلاب خسته شدن نمی‌خوان انقلاب را ادامه بدن. خب می‌بینند نمی‌تونند دست بردارند. دست بردارند سهم اونا از انقلاب چی میشه. اونی که مزاحم سهم‌خواهی و سهم گیری این افراد خسته شده از انقلابه امروز سپاه است و اینا با سپاه مسأله دارند».

وی اضافه کرد: «یعنی رسالت اصلی و محوری امروز سپاه حفظ انقلاب تداوم انقلاب و مقابله با هر جریانی است که بخواد انقلاب را زیر و رو کند یا بخواد انقلاب را دچار مصادره کند یا بخواد انقلاب را از بین ببرد».

نماینده خامنه‌ای در مشهد، در ادامه حرفهایش شقه و شکاف عمیق در درون نظام آخوندی را   که متأثر از قیام دیماه مردم ایران، عمیق‌تر شده بارز کرد و گفت: «ما عزیزان واقعاً امروز در کشور و جامعه مون دچار مشکلیم. یه پلیسی در اجرای برنامه پلیسی‌اش خطا کرد اصلاً اشتباه کرد، به این کاری نداریم باید پیگیری بشه. یه مرتبه همه دستگاههای کشور راه می‌افتن، حتی توی مجلس شورای اسلامی که معبد هست و پایگاه توسعه دین باید باشه فریاد می‌زنند دیگه بعد از این کسی با بی‌حجاب برخورد نکند. یعنی چه کسی با بی‌حجاب برخورد نکند؟....... ‌وزیر راه می‌افته، وکیل راه می‌افته. دستگاه‌ها، همه مسولین، یافتم یافتم  هوار چی شده؟‌ به یه خانم بی‌حجاب اهانت شد یه پلیس در انجام مأموریت پلیسی‌اش دچار اشتباه شد خطا کرد. خب خطای خطاکار را شما کاملاً جبران کنید. نیروی انتظامی که در همه مهالک مختلف در به داد انقلاب در همین سال 96 رسیده با خطای یک پلیس باید زیر سؤال قرار بگیره؟».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c4e16cce-d3f0-44c3-ad7b-ea597596cb5d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات