728 x 90

آخوند علم‌الهدی: نگذارید خسته‌های از انقلاب و اینهایی که با رهبری زاویه دارند، بروند توی مجلس

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی

آخوند علم‌الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، روز دوشنبه ۹ دی ۹۸ به سران حکومت آخوندی هشدار داد شرایطی را فراهم نکنند که «جریان موج‌سوار دشمن» وارد عمل شوند.

وی به وارفتگی در نیروهای رژیم با عنوان خسته‌های از انقلاب یاد کرد و گفت: عزیزان انتخابات مجلس نزدیک است نگذارید خسته‌های از انقلاب بروند توی مجلس نگذارید اینهایی که انقلاب را از اول قبول نداشتند با رهبری زاویه دارند اینها بروند خانه تصمیم‌گیری ملت.

 

آخوند علم‌الهدی تهدیدهایی که طی یک دهه گریبانگیر نظام شده است را برشمرد و افزود: فتنه ۸۸ سرآغاز این جنس جدید فتنه بود. فتنه‌هایی که بعد از سال ۸۸ تا امسال که ده ساله شد این تاریخ از قبیل فتنه سال ۹۶ و آبان ۹۸ امسال اینها همه از جنس فتنه سال ۸۸ بود یعنی جریان داخلی را به‌صورت موج درآوردن و بر این موج سوار شدن حالا یا جریان سیاسی در رقابت انتخاباتی مثل فتنه ۸۸ یا جریان اقتصادی مثل مسأله گرانی بنزین و غافلگیر شدن مردم در مسأله بنزین مثل سال ۹۸جریان داخلی را به‌صورت یک موج در آوردن و بر این موج سوار شدن این جنس فتنه ۸۸ بود خب با این کیفیت فتنه ۸۸ ماهیتش برای ما مشخص شد.

 

وی در یک فرافکنی، غافلگیری حکومت را، غافلگیری مردم نامید و گفت: این را به‌عنوان یک اصل مسئولان عزیز ما بدانند هر کجا مردم ما غافلگیر بشوند در هر حرکتی در هر تصمیمی در هر تصویبی که برای مردم ما شفافیت نباشد اون به‌صورت یک جریان موج سوار دشمن خواهد در آمد لذا مردم را نبایستی در تصمیمات غافلگیر کرد.

 

آخوند علم‌الهدی به بریدگی جریانهای داخل نظام اعتراف کرد و افزود: حالا وسط راه هستیم در این وسط راه گرفتار دو تا جریان هستیم، یک جریان همراهی که خسته شده میگه برگردیم پایین دیگه نمی‌توانیم بالا برویم یک جریانی که از اول به این پیمایش عقیده نداشت با ما همراه نبود ولی الآن منافع خودشان را در پایین آمدن می‌دانند که اگر این نظام بیاید پایین جریان انقلاب دیگه از ادامه راه صرفنظر کند منافع اونها تأمین می‌شود این دو جریان مقابل ما هستند و می‌خواهند بکشند پایین دیگه بسه استکبارستیزی بس است برخورد با جریانهای استکباری بس است از همین جا بیاییم پایین.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1728333b-c86d-4600-95a8-062c020f3b21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات