728 x 90

آخوند علم الهدی: با فشار اقتصادی نباید مردم در مقابل نظام بایستند و اعتصاب کنند

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد امروز ۲۵خرداد ۹۷وحشت حکومت آخوندی را از اعتراضات و اعتصابات مردم ابراز کرد و گفت:

« دشمن با همه امکاناتش می‌خواهد ما را از پای در بیاورد و اگر بنا شد در یک تنگنای اقتصادی به‌وسیله دشمن قرار گرفتیم خدای ناکرده باعث نشود که افراد در اصناف مختلف، در اقشار گوناگون به‌خاطر این تنگنای اقتصادی مقابل نظام بایستند و بر ضداین نظام اعتصاب کنند. این را توجه داشته باشید این درست نیست. در مقابل پایین افتادن شکم و فشار اقتصادی نبایستی مردم مقاومت از دست بدهند و بیایند مقابل نظام بایستند و مقابل نظام دست به گریبان بشوند».

 

امضای لایحه پولشویی مملکت فروشی است

آخوند علم‌الهدی در ادامه سخنان خود به اعضای مجلس ارتجاع هشدار داد ب تصویب لایحه اف.ای.تی.اف مملکت فروشی نکنند. وی گفت:

«عزیزان از زمان قاجار تا الآن قریب ۲قرن سلطه استعمار انگلیس و قریب یک ربع قرن چکمه‌های جائرانه ۴۰هزار مستشار آمریکایی روی سر این مردم نتیجه چی بود؟ نتیجه مصوبات مجلس بود، نتیجه قرارداد با کنوانسیونهای خارجی بود، نتیجه همدست شدن و هماهنگ شدن با نقشه‌ها و مقرارت شوم دنیای مستکبر استعمارگر بود، هم قاجار، هم پهلوی اینها مردم رو فروختند به‌وسیله مصوبات در مجلس شورای ملی یکی پس از دیگری که به نفع دشمن بود و به‌وسیله هم‌پیمان شدن در کنوانسیونها و در قراردادهای بین‌المللی که به‌وسیله آمریکا و انگلیس دیکته شده بود شما عزیزانی که در مجلس شورای اسلامی هستید حواستان جمع باشه شما یک وقتی خدای نکرده در تاریخ اسم تون دنبال سر آن مملکت فروشان نیاد نگویند شما هم با تصویب اف آی تی اف جزو مملکت فروشها بو دید، جز مردم فروشها بو دید، نگویند شما هم با تصویب لایحه پولشویی کنوانسیون خارجی دشمن را بر ملت و مملکت مسلط کردید این حرف رو نگند شما هم پشت سر آنها به آن لیست اضافه نشوید».

 

علم الهدی‌:‌ قشر کامیوندار به‌عنوان دستیار آمریکا عمل می‌کند

در جمعه‌بازار ۱۱خرداد ۹۷مشهد آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در خراسان رضوی رانندگان اعتصابی کامیون را به دستیاری آمریکا متهم کرد و گفت:

برادران کامیوندار ما بدانند جبهه همین الآن هم هست، آن جنگ رو آمریکا هم داره... الآن که دیگه دشمن آمده اقتصاد این مملکت رو هدف قرار داده می‌خواهند ما رو مستاصل کنند شما دست به اعتصاب میزنید! این اعتصاب مثل رفتن از اینور میز به آنور میزه یعنی کاری که لشکر امام حسن کردند. صنف کامیون‌داران در این کشور اینها بیایند به‌عنوان دستیار آمریکا که ما رو در مخاطره قرار داده اینها دست به اعتصاب بزنند و اینها اعتصاب کنند.

 

آخوند علم‌الهدی با نگرانی از عواقب اعتصاب کامیونداران که کارد به استخوانشان رسیده است گفت:‌ « ما از این مسئولان عزیز می‌خواهیم آقا کاری نکنید مردم کارد به استخوانشون برسه... اینها بیایند مقابل نظام و ایستادند اعتصاب کنند ... اگر شما بخواهید از نظام آرمانهای خودتون رو مطالبه کنید نظام رو تضعیف کنید با نظام دربیفتید به اسم مطالبه، یکی بر سر شاخ و بن می‌برید هست... از نظام نباید مطالبه کنید با نظام که نباید در بیفتید».

 

چرا به ولایت ستون خیمه نظام حمله می‌کنید

آخوند علم‌الهدی از این‌که نوک تیز حملات علیه خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم است گفت:‌ «چرا به سراغ ستون خیمه نظام مقام ولایت میرید؟ از من مسئول بیائید مطالبه کنید چرا من خلاف کردم در تحقق آرمان شما، این مطالبه آرمان از اشخاصی ست که اومدند ادعا کردند مردم به ما رأی بدهید ما نماینده مجلس بشیم حالا رفتند نماینده مجلس شدند اونجا به فکر مردم نیستند... از نظام نباید مطالبه کنید با نظام که نباید در بیفتید.

با نظام نباید معارضه کنید. دشمن الآن تو خط اینه که همه خرابیها رو به پای نظام بیندازه من وظیفه شناس نبودم خلاف کردم وظیفه نشناسی من رو بگذاره به حساب نظام مردم رو از نظام مایوس کند مردم رو از حمایت نظام منصرف کند و ما نبایستی گول دشمن رو بخوریم این توطئه آمریکاست این توطئه مزورانه دشمن هست و ما نباید بیائیم نظام رو زیر سؤال ببریم به‌خاطر مشکلاتی که داریم یا این‌که آرمانها مون محقق نمیشه».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/725690ef-997f-4db8-afc5-26fa480c8d1e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات