728 x 90

آخوند علم الهدی: عده‌یی می‌گویند در مورد برجام باید از آقا (خامنه‌ای) بازخواست شود

آخوند علم الهدی امام جمعه خامنه ای در مشهد
آخوند علم الهدی امام جمعه خامنه ای در مشهد

آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد با نگرانی گفت حتی در درون رژیم عده‌یی خواستار بازخواست از خامنه‌ای به‌خاطر شکست برجام هستند.

وی ۲۸اردیبهشت ۹۷در جمعه‌بازار مشهد گفت: «الان یک عده از این جریانهای سیاسی و یک عده عناصر ناپاک سیاسی تو این مملکت...، سر بر داشتن می‌گویند... اگر قرار است کسی بازخواست بشود در مسأله برجام خود آقا (خامنه‌ای) است این نامردی است. آقا میگن پیمان عمل نخواهد شد، اعتماد به اینها نیست بعد هم شرط گذاشتن، شرط ایشون رو هم عمل نمی‌کنند، بعد بگن آقا گناه برجام به گردن شماست»

آخوند علم‌الهدی با نگرانی از این‌که اروپا هم نمی‌تواند کاری برای نجات برجام انجام دهد گفت: «[اروپایی‌ها]... با گردن کلفتی سر رو بالا می‌گیرند میگند ما تضمین نمی‌دهیم؛ حق با شماست ولی تضمین نمی‌دهیم، یعنی آقا قباحت در این حد خب اگر این حقه چرا تضمین نمیدهید؟ میگند حق با شماست ولی تضمین نمی‌دهیم»

امام جمعه خامنه‌ای در مشهد تقصیر شکست برجام را به گردن آخوند روحانی انداخت و گفت:‌

« از روز اول که دولت خواست مسأله معاهده فناوری هسته‌یی رو با ۱+۵ببندد... رهبری از اول فرمودند من به اینها اطمینان ندارم... اما یک دولتی رو مردم تعیین کردند این دولت میگه من با این (توافق برجام)می‌خواهم مشکلات اقتصادی رو حل کنم. این شرط عمل نشد رئیس‌جمهور آمریکا هم ننوشت، امضا هم نکرد اینها آوردند توی مجلس... حساب نشده به تصویب این مجلس رسوندند. چاله آب سنگین رو با بتون پر کردیم فناوری ۲۰درصدی خودمون رو کنار گذاشتیم اینهمه ضربه و خسارت، آخر هم هیچی شکست خوردیم حالا کی شکست خورده؟ خب معلومه کی این پیمان رو راه انداخته؟ »

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e3bb02d-4865-4bc1-81b0-3838adc5611e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات