728 x 90

آخوند علم الهدی: هر کس در خط حمایت از خامنه‌ای است با فحش روبه‌رو می‌شود

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی در جمعه‌بازار مشهد با نگرانی از منفوریت خامنه‌ای گفت:‌ هر کس در خط حمایت از خامنه‌ای است با فحش روبه‌رو می‌شود.

 

وی امروز ۱تیر گفت:‌ «یک سبک برخورد یعنی توهین کردن، تهمت زدن، اهانت کردن بر علیه او سمپاشی کردن و تخریب، این تقریباً یک جریان نفاق و خیانت در این نظام هست نسبت به هر عنصری که وابسته رهبری باشد و این جریان یک جریان ادامه داره... عناصری که در این کشور در قالب جریانهای سیاسی، در قالب نخبه یا در قالب افراد صاحبنظر یا اساساً در قالب صاحب تریبون و صاحب رسانه در مقابل هر حرکتی که به دفاع از ولایت و رهبری می‌انجآمد در مقابل او با ابزار و اسلحه هتک حرمت و تخریب و اهانت و تهمت روبه‌رو می‌شوند اینها همان وابستگان جریان نفاق و خیانتی هستند که با شهید بهشتی آن‌گونه معامله کردند».

 

 

هرکس از خامنه‌ای حمایت کند با فحش روبه‌رو می‌شود

آخوند علم‌الهدی در ادامه سخنان خود افزود:‌ « امروز ما در جامعه با این مشکل روبه‌رو هستیم که هر کس برخلاف میل یک عده‌یی یا برخلاف نظر یک جریان سیاسی یک حرفی زد یا یک مطلبی گفت یا در یک موضع بی‌پروایانه در خط حمایت از رهبری و نظام قرار گرفت به‌جای این‌که با آن به‌جای با گفتمان روبه‌رو بشن، با بحث روبه‌رو بشن، با استدلال و اثبات مقابل بشن با فحش روبه‌رو میشن با دشنام مقابله می‌کنند با تهمت با دروغ بستن و با ترویج دروغ نسبت به او و با تهمت نسبت به او وارد برخورد و مقابله میشن».

 

نگرانی آخوندها از فضای مجازی

آخوند علم‌الهدی در مورد فضای مجازی و منفوریت رژیم در این فضا هم گفت:‌

«ما امروز متأسفانه جامعه مون مخصوصاً در فضای مجازی گرفتار یک امپراطوری رسانه‌ای شده که منطق نداره، استدلال نداره، اثبات نداره در تقابل با هر جریان مدافع این نظام و با هر جریان مدافع ارزشهای دین و ارزشهای اسلام با تهمت با افترا با دروغ و با هتک حرمت و با تخریب مقابله کند...

دشمنی دشمنان پیچیده‌تر میشه و آنها با یک فتنه‌های پیچیده‌تری با ما مقابله می‌کنند و لذا امروز روزی است که مسأله جنگ نرم، نبرد رسانه‌ای، حرکتهای فتنه‌گرانه منافقانه جایگزین میدانهای رزمی شده است.»

 

مطالب مرتبط

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0392904-74fa-40bd-9962-0af76c15790d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات