728 x 90

آخوند طباطبایی‌نژاد تظاهرات مردم در خیابان‌ها را «دیوانگی» و منجر به «فاجعه» دانست

قیام سراسری مردم ایران
قیام سراسری مردم ایران

آخوند طباطبایی‌نژاد، امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان، در واکنش به استمرار قیام، تظاهرات مردم در خیابان‌ها را «دیوانگی» و منجر به «فاجعه» دانست.

 

آخوند طباطبایی نژاد گفت: «به وضعی که در عراق پیش آمد و حتی وضع خودمان گاهی حتی مسئولانمان می‌گویند که مردم حق دارند تو خیابان بیایند اعتراض بکنند ... این حرف بیخودی است که می‌زنند.

چطور همینجوری می‌توانند بیایند تو خیابان داد بزنند؟  این‌که همین جوری راه بیفتید تو خیابان داد بزنید وجهی ندارد، همان اشتباهی که سال ۸۸ هم ابتدایش شد و جلوگیری نشد و منجر به اون فاجعه‌ها شد،  راه بیفتی بیا توی خیابان داد بزنی این‌که دیوانگی است. بعد هم چهار تا دیوانه دیگه می‌آیند مخلوطت می‌شوند اونوقت همین فاجعه‌ها به‌وجود می‌آید. 

همان حرفی که مقام معظم رهبری حتی به عراقیها هم گفتاز راه قانون وارد بشوند، خب همین که ما بگیم حق دارند بیایند تو خیابان که حالا غلط می‌گویند اونهایی که می‌گویند همین باعث این حرفها می‌شود که اونوقت اراذل و اوباش هم بیایند قاطی و این فاجعه‌ها را که می‌بینید به‌وجود بیاورند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca7f7c30-0912-4b45-ae6c-20295862b699"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات