728 x 90

آخوند صدیقی نسبت به بن‌بست و استیصال نظام در مذاکرات اتمی و اعتراضات مردمی علیه بی‌آبی زوزه سرداد و مجاهدین را مسبب درماندگی نظام دانست

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران
آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران

در جمعه‌بازار ولایت فقیه در تهران در روز ۱۹آذر، امام جمعه خامنه‌ای از بن‌بست و استیصال آخوندها در مذاکرات وین و در برابر اعتراضات مردمی علیه بی‌آبی، زوزه سرداد و مجاهدین را مسبب درماندگی نظام و حساسیت اوضاع علیه رژیم دانست.

 

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران ۱۹ آذر «اینجور نیست که ما بنشینیم تماشا کنیم و دشمن ما هر روز یک ابزار مرگ جهانی را به‌عنوان یک وسیله ارعاب در مقابل ما قرار بدهد این نفس زیاده‌خواه این نفس وسوسه‌گر خطرش از استکبار بیرونی یقینا بیشتر است آمریکا اسراییل منافقین! در رذالتشان در خباثتشان جبهه ما را حساس کردند اینها در سه جبهه علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه‌هایشان را اجرایی کردند.

یکی خزانه‌داری آمریکا بود که مرتب تحریم‌های به تعبیر خودشان فلج کننده را آماده می‌کردند.

دوم وزارت امور خارجه بود که با مسافرتهای مستمر به کشورهای مختلف دولتها را مرعوب می‌کردند که با ما معامله نکنند.

الآن کم‌آبی هست شیطان هم می‌خواست از همین برنامه مردم ما را مقابل خودشان قرار بدهد.

برای نزول باران برای رفع خشکسالی و برای رفع میکروب این ویروس عالمگیر و رفع ویروس نفاق! ویروس فتنه! ویروس نمامی (این کلمه نامفهوم بود) ویروس ایجاد شبهه! ویروس جدا کردن صفوف مردم از یکدیگر که از ویروس کرونا بمراتب خطرناکتر است»! (سایت هیأت آنلاین رژیم ۱۹آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5b877623-1ca9-4c52-ad7b-8a1e9f0d5ede"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات