728 x 90

آخوند روحانی: پرستاران دیگر خسته نیستند - یک پرستار: من دیگر توان ندارم

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند شیاد حسن روحانی روز پنجشنبه مدعی شد پزشکان و پرستاران برخلاف روزهای اول که کارشان بسیار خسته‌کننده بود، اکنون فعالیت عادی دارند: «پزشکان و پرستارهای ما هم که روزهای اولیه روند کار برای آنها بسیار خسته کننده بود با آماده کردن ۱۰هزار پرستار جدید این مسأله را هم حل کردیم امروز شرایط به‌گونه‌یی هست که می‌توانند پرستاران ما طبق معمول در بیمارستانها فعالیت خودشان را ادامه بدهند». (روحانی در کمیته اقتصادی دولت ۷فروردین ۹۸)

 

پرستاران تحت فشار شدید شیفتها

ساعاتی پس از این دروغپردازی آخوند روحانی، خبرگزاری حکومتی ایلنا در همان روز، اظهارات پرستارانی را منعکس کرد که گفته‌اند از فرط خستگی و فشار طاقتشان تمام شده است: «من دیگه توان ندارم. یکی از همکارانمون دیروز جواب کروناش مثبت بود. او ۱۴روز از دوره حلقه ما دور شد. باز شیفتهای سنگینش رو به ما سپرد. ما داریم دونه دونه مریض می‌شیم. دونه دونه داریم از پا می‌افتیم. خسته می‌شیم. پادرد، سردرد، این ماسکی که ما می‌زنیم، دی اکسید کربن خون میره بالا. سرگیجه، سردرد،‌ تهوع،‌عصبی، خسته، خانواده‌هامون هم هستن. دیگه از اونا که دوریم،‌ فشار و استرس. دلمون به‌حال تک‌تک مریضا می‌سوزه و همه پیرند».

 

مطالب مرتبط:

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88addde4-2ec2-4811-8c69-949b227eaf47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات