728 x 90

آخوند روحانی و کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در واکنش به وقایع خیابان گلستان هفتم تهدید به سرکوب بیشتر کردند

درگیری دراویش با ماموران انتظامی
درگیری دراویش با ماموران انتظامی

آخوند روحانی رئیس‌جمهور ولایت فقیه و وزیر کشور رژیم، در واکنش به وقایع خیابان گلستان  هفتم و حمله نیروهای سرکوبگر به دراویش، تهدید به سرکوب بیشتر کردند.

آخوند اژه‌ای، معاون اول دستگاه قضایی خامنه‌ای نیز گفت: باید قانون‌شکنان با شدت مجازات شوند. (خبرگزاری فارس(رژیم) دوم اسفند 96)

تلویزیون حکومتی در گزارش خود از اظهارات آخوند روحانی و رحمانی فضلی وزیر کشور رژیم گفت:

مجری: آقای روحانی تأکید کرد برخوردهای خشونت‌آمیز و اهانت به پلیس را به‌هیچ‌وجه تحمل نمی‌کنیم.

وزیر کشور هم در حاشیه نشست دولت تأکید کرد با مسببان حادثه دوشنبه شب خیابان پاسداران قاطعانه برخورد می‌کنیم...

رحمانی فضلی: حتماً مردم عزیز ما نخواهند بخشید کسانی را که نظم عمومی را بهم بزنند قانون رو زیر پا بگذارند و با خشونت برخورد بکنند به‌هیچ‌وجه دولت دستگاههای امنیتی نظامی بسیج سپاه در مقابل خشونت طلبی و افراطیگری و قانون‌شکنی مراعات کسی را نخواهند کرد و قوه قضاییه انتظار هست با تمام مسببین این حادثه برخورد قانونی و سریع انجام بده.

فکر نکنند افرادیکه به‌دنبال قانون‌شکنی هستند مدارا خویشتنداری و هوشمندی نیروی انتظامی خدا نکرده تعبیر به انفعال نشه... متأسفانه به‌دنبال رعایت شئون قانون و همکاری با نیروهای انتظامی افرادی که اغتشاشگر بودند و اقدام به انجام فعالیتهای غیرقانونی خشونت طلبی داشتند به‌هیچ‌وجه حاضر به مذاکره و رعایت قانون نشدند  نهایتا نیروی انتظامی ظرف مدت 15دقیقه در محل تونست افرادی را که در اونجا بودند بازداشت بکنه و اونها رو به مراجع قضایی سپرده و حتماً هم مراجع قضایی با شدت ولی قانونی باید باهاشون برخورد بکنه.

مسائل و موضوعاتی که رخ داده را نباید عمومیت داد به یک جریان بسیار بزرگ اجتماعی در کشور به‌عنوان دراویش به هر حال در هر کدوم از اقشار و گروهها افرادی هستند که به جای این‌که به قانون متوسل بشوند اقدامات خودشون رو در فرای قانون می‌بینند...

 رسانه‌های خارجی به‌خصوص و برخی از کانالهای فضای مجازی و سایتها این موضوع رو بگونه‌ای مطرح کردند که منتسب بشه به جریان دراویش در کشور ما جریان دراویش رو در کشور جریان عاقلانه منطقی و معتدل میدونیم و در این خصوص هم به‌هیچ‌وجه این رو منتسب نمی‌کنیم. (تلویزیون شبکه خبر(رژیم) دوم اسفند 96)

 

کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نیز با برگزاری جلسه فوق‌العاده‌یی به تهدیدهای سرکوبگرانه پرداخت.

نقوی حسینی سخنگوی این کمیسیون گفت: در این جلسه مطرح شد که رسانه‌ها و به‌ویژه صدا و سیما با پخش برنامه‌های مستند، ماهیت این گروه‌های افراطی را به مردم معرفی کنند و حساب دراویش از این گروه‌های افراطیِ مرتبط با ضد انقلاب را جدا کنند و با هر نوع بی‌نظمی و ناامن سازی، برخورد قاطع شود. (خبرگزاری فارس(رژیم) دوم اسفند 96)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae15ee5d-bbbb-49cb-bcd0-c5bbd500e02c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات