728 x 90

آخوند روحانی: شرایط در همه استانها خوب و قابل‌قبول است!

دولت آخوند روحانی
دولت آخوند روحانی

آخوند حسن روحانی روز یکشنبه ۱۰ فروردین ۹۹ در جلسه هیات دولتش گفت: «امروز صبح آقای دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان، ایران را با کشورهای دیگری که امروز گرفتار این بیماری هستند مقایسه کردند و رتبه ایران، رتبه قابل قبولی بود.»

 

این آخوند دروغگو در حالی از خوب بودن و قابل‌قبول بودن شرایط حرف می‌زند که روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت دولتش گفت که کشور با کمبود تخت بخش مراقبت‌های ویژه و لوازم آن از جمله دستگاه تنفس مصنوعی مواجه است و از نهادهای خارجی در این زمینه طلب کمک کرد.

 

کاهش فوتی‌ها و مرگ و میرها قابل‌قبول است

روحانی افزود: «هم کاهش فوتی‌ها و مرگ و میرها قابل‌قبول است؛ هم تسلط کادر درمانی بر کارشان و عدم اضطراب‌شان قابل‌قبول است و هم شرایط خوب بسیاری از استانها که آنها از پیک عبور کردند و وضع‌شان خوب است و هم استانهایی که هنوز محل بحث هستند و باید از پیک عبور کنند.»

این گفته آخوند روحانی در حالی است که بنا بر آمارهای رسمی خود دولت شمار روزانه مرگ‌ومیرها بر اثر کرونا رو به افزایش دارد.

علیرضا زالی مدیر ستاد مبارزه با کرونا در تهران روز گذشته گفته بود: «به‌دلیل تراکم جمعیت و افزایش ترددها در هفته‌های واپسین اسفندماه، این بیماری پس از دوره نهفتگی در حال بروز و رو به افزایش است».

گفتنی است که ریک برنان مسئول منطقه خاورمیانه در سازمان جهانی بهداشت که به ایران سفر کرده بود، آمار منتشر شده از سوی مقامات رژیم ایران را یک پنجم آمار واقعی دانست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9762a17a-e3b9-470a-925b-9fc0b08fcba6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات