728 x 90

آخوند روحانی: روزهای ما روزهای آسان نیست روزهای سخت است

آخوند روحانی
آخوند روحانی

در حالی‌که نرخ دلار در بازار تهران مجدداً رو به افزایش گذاشته و بی‌نتیجه بودن تمام تدابیر مهار کننده و تزریقات اقتصادی رژیم را نشان می‌دهد، آخوند روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع در اظهارات خود در بندرعباس، در واکنش به فشارهای خردکننده بر روی رژیم پس از کنفرانسهای ورشو و مونیخ، قرار از کف داد و به فغان و فریاد پرداخت.

 

تلویزیون رژیم ـ۲۹بهمن ۹۷

حالا آمریکایی‌ها صهیونیستها دشمنان ما که از پارسال دیماه شروع کردند فکر می‌کردند تا دیماه امسال به‌قول خودشان همه چیز تمام است.

نمی‌شود یک شاگردی که در کلاس همه نمره‌هایش ۲۰هست یک روز اگر ۱۹و نیم گرفت ما همه بیستها را فراموش کنیم و آن ۱۹و نیم را هم فراموش کنیم بگوییم نیم نمره کم شد از صبح تا شب بگیم نیم نمره کم شده این نه انصاف است نه مروت است نه وطن دوستی است نه عشق به انقلاب است نه اخلاق اسلامی ست کارهای بزرگ را ببینیم نقص هم البته همه ما داریم.

 

در زمان تحریم دشمن مشکلات هم پیش می‌آید شوخی که نیست، این‌که آمریکا و همه مزدورانش از صهیونیست گرفته تا برخی از کشورهای مزدور دارند تلاش می‌کنند که فشار را روزانه بر مردم ایران افزایش بدهند، خب دشمنی که سنگ پرت می‌کنه یک شیشه هم می‌شکند بعد طرف بگه‌ ای آقا شیشه شکست خب بله مرتبه داره سنگ می‌آید یک شیشه هم می‌شکند شیشه هم که می‌شکند تا بیایی شیشه بعدی را بیندازی یک فاصله‌یی می‌افتد توی این فاصله ممکن است یک بچه هم سرما بخورد در زمستان تو تابستان ممکن است مگس و پشه‌ای هم وارد شود، نمی‌شود یک ساختمان عظیم و بزرگ را به‌خاطر این‌که یک شیشه آن را دشمن شکسته ما بنشینیم زانوی غم در بغل بگیریم.

 

امروز روز امتحان الهی است همه ما در تاریخ ایران خودمان را نشان می‌دهیم تمام اقوام تمام مذاهب تمام جناحها تمام مسؤلان این آزمایش تاریخی برای همه ما است عین دوران هشت سال دفاع مقدس.

 

امروز روز جنگ است جنگ اقتصادی ما تو آن جنگ بودیم از اول تا آخر جنگ بودیم در همه تصمیم‌گیریها بودیم امروز هم هستیم.

جنگ اقتصادی از یک دیدگاه از جنگ نظامی هم سخت‌تر است چون جنگ نظامی را همه با چشم می‌بینند هواپیما دارد می‌آید بمب اش را می‌زند شهید را می‌آورند تشییع می‌کنند می‌بینند همه، اما در جنگ اقتصادی که چه حوادثی دارد رخ می‌دهد چه جور حمل‌ و نقل دریایی باید صورت بگیرد؟ چه جور نفت باید به فروش برسد چه جور مشتری را ما باید جذب بکنیم؟ چه جور نقل و انتقال مالی و بانکی را انجام بدهیم اینها همه عملیات است مثل عملیات جنگی است و خود عملیات جنگ اقتصادی است.

 

آمریکاییها دارند علیه سلامت ما کار می‌کنند! علیه بهداشت کشور ما کار می‌کنند آمریکایی‌ها داران برای آلودگی در ایران آلودگی هوا در ایران دارند تلاش می‌کنند! دشمنی می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b37523e-2ccd-4833-b7b1-d476f0e06b26"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات