728 x 90

آخوند روحانی: جریمه یک میلیون تومانی اصناف در صورت استفاده نکردن از ماسک

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی به‌دنبال بی‌عملی رژیم و رها کردن مردم در میدان مین کرونا، امروز شنبه ۱۹مهرماه در جلسه ستاد حکومتی مقابله با کرونا به صحنه آمد و در ادامه مقصر جلوه دادن مردم تصمیم گرفت کسری بودجه خود را هم از جیب مردم کرونا‌زده تأمین کند.

وی گفت: «برای اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را مراعات نمی‌کنند در مرحله اول تذکر داده می‌شود، در مرحله دوم ۳۰۰هزار تومان و در مرحله سوم نیز یک میلیون تومان جریمه می‌شوند».

آخوند روحانی تحت عنوان مقررات، جرایم سنگینی که با درآمد اغلب مردم همخوانی ندارد وضع کرده است.

این در حالیست که خود او و خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع که غم نان و معیشت مردم را ندارند در قرنطینه امن نشسته و هیچ اقدامی برای حفاظت از مردم انجام نداده‌اند.

آخوند روحانی میزان جریمه برای افراد متخلف از پروتکل‌های بهداشتی را ۲۰۰هزار تومان ذکر کرد و گفت: سازوکار اخذ جریمه افراد مختلف مشخص شده و این جریمه به حسابی که وزارت بهداشت و درمان اعلام می‌کند واریز خواهد شد.

  • رانندگان تاکسی اگر ماسک نزنند ۱۰۰هزار تومان جریمه می‌شوند.
  • هر مسافر بدون ماسکی که سوار کنند ۲۰هزار تومان جریمه می‌شوند.
  • جریمه ماسک نزدن ۵۰هزار تومان است.
  • اگر فرد مبتلا به کرونا تخلف کند و از قرنطینه خارج شود ۲۰۰هزار تومان جریمه می‌شود.
  • اگر شخص، این مبلغ پرداخت نکرد از طرق دیگر به‌عنوان بدهکاری برای او حساب می‌کنیم.
  • جریمه یک میلیون تومانی اصناف در صورت استفاده نکردن از ماسک
    برای اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را مراعات نمی‌کنند در مرحله اول تذکر داده می‌شود، در مرحله دوم ۳۰۰ هزار تومان و در مرحله سوم نیز یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6e3e237-5880-499f-a114-7c3fc4db19bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات